2 θέσεις εργασίας για Υπαλλήλους Γραφείου

Δείτε παρακάτω λεπτομέρειες και κάντε αίτηση

1η θέση: Υπάλληλος Γραφείου

Δικηγορική εταιρεία με έδρα στο Κολωνάκι (Αθήνα) αναζητεί υπάλληλο γραφείου για αρχειοθέτηση και εξωτερικές εργασίες (διαχείριση φυσικών αρχείων, καταγραφή εγγράφων, ηλεκτρονική αρχειοθέτηση, καταμερισμός και εσωτερική διακίνηση φακέλων, μεταφορά και παράδοση εγγράφων, σε δημόσιες υπηρεσίες, τράπεζες, πρεσβείες, τελωνεία, ταχυδρομείο). Πενθήμερη εργασία – ωράριο 9πμ-5μμ.

Απαραίτητα Προσόντα: Καλή οργάνωση και προσοχή στη λεπτομέρεια, ικανότητα διαχείρισης φυσικών και ηλεκτρονικών αρχείων, δίπλωμα οδήγησης, καλή γνώση Αγγλικής (δυνατότητα επικοινωνίας), βασικές γνώσεις ηλ. υπολογιστών (Microsoft Office, email κ.λπ.).

Περιοχή: ΑΘΗΝΑ

Πληροφορίες εδώ

2η θέση: Υπάλληλος Γραφείου (Back Office Retail Support) 

Ο όμιλος εταιριών FAIS δραστηριοποιείται σε καταστήματα λιανικής/χονδρικής ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ για περισσότερα από 40 χρόνια, κυριαρχώντας στην ελληνική αγορά και επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της στη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Κύπρο.

Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες του ομίλου περιλαμβάνουν τη διανομή της πολυτέλειας, τον αθλητισμό, τα είδη ένδυσης περιστασιακής ζωής, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ φέρνοντας ισχυρές και καινοτόμες μάρκες στους καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξής του, ο όμιλος εταιριών FAIS αναζητά για την ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΑΕ

Υπάλληλο Γραφείου (Back Office Retail Support)

Περιγραφή θέσης

Το άνοιγμα και η επιμέλεια κωδικών προϊόντων Καλογήρου στην εφαρμογή ERP και άλλες υποστηρικτικές ενέργειες του back office.

Κύριες αρμοδιότητες

  • Άνοιγμα κωδικών στο σύστημα και παραμετροποίηση
  • Καταχώριση τιμών λιανικής/χονδρικής/αγοράς
  • Δημιουργία παραγγελιών προμηθευτή
  • Αλλαγές και διορθώσεις σε τιμές και παραμέτρους των κωδικών όπως ISO μεγεθών, κατηγορία, περιγραφή, κ.λπ.
  • Συνεργασία με τμήματα Εισαγωγών/Εξαγωγών, Λογιστηρίου και E-shop

Απαραίτητα προσόντα

  • Απόφοιτος/η ΤΕΙ ή ΑΕΙ
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 έτη σε back office ή παρόμοια θέση θα εκτιμηθεί.
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση εφαρμογής ERP
  • Ικανότητα οργάνωσης
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ομαδικότητα

Τι προσφέρουμε:

  • Οργανωμένο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
  • Συνεχή εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης στον κλάδο
  • Εκπτώσεις σε προϊόντα του ομίλου

Περιοχή: ΑΤΤΙΚΗ

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.