*Κύριες αρμοδιότητες*:

  1. Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και email, παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση και επιλύοντας άμεσα τυχών προβλήματα.
  2. Διατήρηση αρχείων με ακρίβεια και λεπτομέρεια, όχι μόνο σχετικά με πελάτες και κρατήσεις, αλλά και για την εταιρεία και τους υπαλλήλους της.
  3. Μερική υποστήριξη προσωπικού εν ώρα αιχμής ή κατά τη διάρκεια ειδικών εκδηλώσεων, ανάλογα με τις ανάγκες.

*Απαιτήσεις*:

  1. Άριστη γνώση αγγλικών και ελληνικών.
  2. Άριστες επικοινωνιακές, διαπροσωπικές και οργανωτικές δεξιότητες.
  3. Ικανότητα εργασίας σε περιβάλλον με γρήγορους ρυθμούς και πολλαπλές εργασίες και προτεραιότητες.
  4. Γνώση του Microsoft Office Suite (πχ Word, Excel, Outlook).
  5. Διαθεσιμότητα για ευέλικτο ωράριο, συμπεριλαμβανομένων των Σαββατοκύριακων και των αργιών.

*Προτιμώμενα προσόντα*:

  1. Γνώση πρώτων βοηθειών.
  2. Προηγούμενη εμπειρία πάνω σε αυτόν τον τομέα

Μισθός 830 ευρώ.

Περιοχή: Γλυφάδα Αττικής

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.