Γραμματέας Διοίκησης

ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ εταιρεία με διεθνή παρουσία, αναζητά Γραμματέα Διοίκησης.

Αρμοδιότητες ώστε να λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών και εξωτερικών συνεργατών.

  • Να διαχειρίζεται και να δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια
  • Να συντάσσει emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας.
  • Να οργανώνει συναντήσεις και meetings και να ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
  • Να οργανώνει και να βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων.
  • Να διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη.
  • Να ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή).
  • Να ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου.
  • Να παρακολουθεί τις ημερήσιες δαπάνες και προετοιμάζει εκθέσεις.
  • Να ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ως Personal/Executive Assistant.
  • Άριστη γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint).
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  • Αριστη γνώση Αγγλικών.
  • Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί.
  • Αριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία).
  • Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου.
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)

Πλήρης απασχόληση.

Μισθός 1.000 ευρώ.

Περιοχή: Αθήνα (Βοτανικός)

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.