Τα κύρια καθήκοντα, οι βασικές αρμοδιότητες, τα απαραίτητα προσόντα και η υποβολή των αιτήσεων.

Το ΚΠΙΣΝ αναζητεί υποψήφιους για τη θέση των Εκπροσώπων Εξυπηρέτησης Επισκεπτών (Visitors Experience Representatives) με μερική απασχόληση (4ωρη σε 5ήμερη βάση). Οι θέσεις αναφέρονται στους Προϊσταμένους Εμπειρίας Επισκεπτών. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι θα συμβάλλουν στη δημιουργία ξεχωριστών εμπειριών για τους επισκέπτες του ΚΠΙΣΝ, μέσα από άριστη εξυπηρέτηση, τόσο στη δια ζώσης επικοινωνία όσο και μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.

Παράλληλα «τρέχουν» οι αιτήσεις συμμετοχής για τη θέση του υπεύθυνου χορηγικών συνεργασιών (Sponsorship Partnerships Manager), με καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων την Παρασκευή 7 Ιουνίου και ώρα Ελλάδας στις 16:59.

H Διεύθυνση Εμπειρίας Επισκεπτών είναι η πιο πολυπληθής του Οργανισμού κι έχει ποικίλες ευθύνες, όπως την υποδοχή των επισκεπτών, τηλεφωνική και ηλεκτρονική επικοινωνία με το κοινό, τα σχολικά προγράμματα, τις ξεναγήσεις στα κτίρια και το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος, την εξυπηρέτηση των θεατών, το πρόγραμμα εθελοντισμού, τον συντονισμό μεγάλων εκδηλώσεων κ.α.

Τα κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες:

  • Παρέχει έγκυρες πληροφορίες με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση κοινού δια ζώσης, μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας
  • Συνεισφέρει στην ομαλή λειτουργία της Υποδοχής, προσφέρει εξατομικευμένη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες, διαχειρίζεται παράπονα, παρέχει εξυπηρέτηση και πραγματοποιεί εγγραφές Μελών
  • Αναλαμβάνει την πώληση υπηρεσιών (οικογενειακά σακίδια, εισιτήρια, προγράμματα παραστάσεων, ξεναγήσεις, κ.α.).
  • Συντονίζει τον δανεισμό εξοπλισμού (αμαξίδια, κράνη, κουβέρτες, κ.α.)
  • Υποστηρίζει την υποδοχή/ check-in εξωτερικών συνεργατών και εθελοντών
  • Υποστηρίζει τα προγράμματα και τις υπηρεσίες της Διεύθυνσης
  • Χειρίζεται το Contact Center, εξυπηρετεί τηλεφωνικά ερωτήματα, διαχειρίζεται διαφορετικά mailboxes και το SNFCC Facebook Inbox, έγκυρα και έγκαιρα
  • Υποστηρίζει εκδηλώσεις και φεστιβάλ και συμβάλλει στην υλοποίηση έργων/ πρωτοβουλιών της Διεύθυνσης (Customer Service Week, Blood Drive, Installations κ.α.)
  • Πραγματοποιεί ξεναγήσεις στα ελληνικά και αγγλικά
  • Υποστηρίζει τη Διεύθυνση Εμπειρίας Επισκεπτών και τον Οργανισμό σε όποιες επιπλέον ανάγκες προκύπτουν

Τα απαραίτητα προσόντα:

  • Απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ ημεδαπής ή αλλοδαπής
  • Άριστη γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (επίπεδο C2) σε προφορικό και γραπτό λόγο
  • Η καλή χρήση άλλων ξένων γλωσσών θα συνεκτιμηθεί
  • Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών (τουλάχιστον 2 ετών)
  • Καλή γνώση Η/Υ

Οι απαιτούμενες δεξιότητες και επιθυμητά χαρακτηριστικά:

  • Ανεπτυγμένη ικανότητα στη διαπροσωπική επικοινωνία
  • Εμπειρία στη διαχείριση παραπόνων και επίλυση προβλημάτων
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Επιθυμία εργασίας σε δομημένο και απαιτητικό περιβάλλον διεθνών προδιαγραφών
  • Ευγενικός & θετικός χαρακτήρας
  • Ευελιξία στο ωράριο, με έμφαση στις βραδινές βάρδιες, Σαββατοκύριακα και αργίες

Η διαδικασία υποβολής αίτησης

Η προθεσμία υποβολής είναι στις 21 Ιουνίου 2024, στις 16:59 ώρα Ελλάδας.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, καθώς και μία σύντομη επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος ΕΔΩ.

Όλες οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν πρώτα από ανεξάρτητη εταιρεία ανθρώπινου δυναμικού. Θα ακολουθήσουν συνεντεύξεις με όσους και όσες περιληφθούν στη βραχεία λίστα.

Όλοι οι υποψήφιοι θα λάβουν γραπτή ενημέρωση για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Όλες οι εγκαταστάσεις και τα γραφεία του ΚΠΙΣΝ είναι πλήρως προσβάσιμα σε Άτομα με Αναπηρία.

Πηγή: proson.gr ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κοινωνικός τουρισμός: ΑΦΜ που συνεχίζουν τις αιτήσεις σήμερα. ΟΠΕΚΑ: Επίδομα σε ευάλωτες οικογένειες μέχρι 600€. Θέσεις εργασίας με μισθούς έως και 1.500€

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.