Περιγραφή

Ζητείται υπάλληλος γραφείου για να αναλάβει καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης τεχνικής εταιρείας.

Η εταιρεία μας έχει γραφεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Η απασχόληση είναι πλήρης (8ώρη).

Τα καθήκοντα αφορούν κατά κύριο λόγο την οργάνωση του γραφείου, τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες , αρχειοθέτηση προσφορών, σύνταξη προσφορών, αρχειοθέτηση τιμολογίων, σύνταξη e-mail, αλληλοϋποστήριξη και επικοινωνία με όλους τους συνεργάτες της επιχείρησης.

Απαραίτητες κρίνονται οι γνώσεις microsoft office ( Excel, Word), καθώς και η καλή γνώση Αγγλικών.

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.