ΑΝΑΖΗΤΕΊΤΑΙ άτομο για γραμματειακή υποστήριξη στο χώρο του μεσιτικού γραφείου μας.

Απαραίτητα προσόντα:

– Πολύ καλή ικανότητα επικοινωνίας ώστε να υποδέχεται και να καταγράφει τις ανάγκες εισερχόμενων πελατών (Customer Support).

– Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και office ώστε να μπορεί με ευκολία να χειρίζεται τηλεφωνικό κέντρο, βάσεις δεδομένων, δημιουργία έγγραφων, σκαναρίσματα και μειλ.

– Θα εκτιμηθούν, οι βασικές γνώσεις επεξεργασίας εικόνας και αρχειοθέτησης ψηφιακών δεδομένων.

– Καλή γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο.

– Καλές οργανωτικές ικανότητες (θα εκτιμηθεί η δυνατότητα να διαχειρίζεται διαφορετικές εργασίες ταυτόχρονα multitasking).

Αμοιβή 750€.

Περιοχή: Χολαργός (Πλατεία Δημοκρατίας)

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.