Το Χαμόγελο του Παιδιού αναζητά κατάλληλο υποψήφιο/υποψήφια, για να καλύψει τη θέση του/της Υπαλλήλου Γραφείου.

Κύρια καθήκοντα και βασικές αρμοδιότητες

  • Τηλεφωνικό κέντρο-διαχείριση κλήσεων- εξυπηρέτηση πελατών
  • Έκδοση παραστατικών (δωρεές, αποδείξεις είσπραξης, δελτία αποστολής, κ.α.)
  • Ενημέρωση για παραλαβή-παράδοση παραγγελιών (μπομπονιέρες, προσκλητήρια, κουμπαράδες)
  • Επικοινωνία με φορείς για διοργάνωση παζαριών και εκδηλώσεων
  • Δημιουργία χειροποίητων ειδών
  • Οργάνωση και συντονισμός παζαριών – ενέργειες ανάπτυξης
  • Εξερεύνηση πόρων (εταιρίες, συλλόγοι και φορείς)

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίων

  • Απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ
  • Προϋπηρεσία στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Προϋπηρεσία στην έκδοση παραστατικών – Διαχείριση ταμείου
  • Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Microsoft office, excel, internet, power point)
  • Άριστη Ικανότητα συγγραφής επιστολών προς φορείς, υπηρεσίες και χορηγούς
  • Άδεια Οδήγησης
  • Γνώση ERP- κατά προτίμηση SOFTONE

Επιπλέον επιθυμητά χαρακτηριστικά και δεξιότητες

  • Υψηλή προσαρμοστικότητα
  • Μεθοδικότητα
  • Ισχυρές επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες
  • Ομαδικότητα, διάθεση για συνεργασία
  • Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Ικανότητα σύναψης υγιών συνεργατικών σχέσεων

– Ενδέχεται να ζητηθούν από τους υποψηφίους συστατικές επιστολές.

– Τα στοιχεία που υποβάλετε θα χρησιμοποιηθούν μόνο από Το Χαμόγελο του Παιδιού και θα διαγραφούν με την πάροδο 6 μηνών για πλήρη απασχόληση στην περιοχή της Κέρκυρας.

Πληροφορίες εδώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εργασία από το Σπίτι (11 αγ). Σuvοδoi Σχολικού (18 αγ). Γραμματείς, Υπάλληλοι, Πωλητές (45 αγ). Εργάτες, Καθαρίστριες, Γηροκόμοι, Εστίαση (36 αγ)