Αρμοδιότητες:

– Διενέργεια τηλεφωνικών κλήσεων για ρύθμιση
– διακανονισμό ληξιπρόθεσμων οφειλών
-Τηλεφωνική ενημέρωση οφειλετών σχετικά με την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών
-Καθοδήγηση των οφειλετών για την εύρεση της βέλτιστης συμβιβαστικής λύσης αποπληρωμής των οφειλών τους
-Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
-Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου σύμφωνα με τις οδηγίες της εταιρείας

Απαραίτητα Προσόντα:
– Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
-Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας-Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
-Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και οργανωτικότητα
-Γνώση της αγγλικής γλώσσας
-Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ (MS Office, CRM)

Η εταιρία προσφέρει:
-Ανταγωνιστικό Μισθό
-Ατομικό μπόνους παραγωγικότητας βάσει αξιολόγησης
-Ανθρωποκεντρική φιλοσοφία και σταθερό περιβάλλον εργασίας
-Προοπτικές ανάπτυξης καριέρας & εξέλιξης σε πιο σύνθετους ρόλους
-Διαρκή εκπαίδευση
-Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσηλευτικής ασφάλισης.

Βιογραφικά στο: hr@flf.gr