Υπάλληλος back office
Βασικές Αρμοδιότητες
- Καταχώρηση, επεξεργασία και ενημέρωση δεδομένων πελατών και λογαριασμών
- Αρχειοθέτηση εγγράφων
- Ψηφιοποίηση πληροφοριών και στοιχείων ώστε να είναι προσβάσιμα από τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρίας
- Υποστήριξη στη διεκπεραίωση των καθημερινών λειτουργιών του γραφείου
- Γραμματειακή υποστήριξη σε στελέχη της εταιρείας (αλληλογραφία, διαχείριση κλήσεων κ.ά.)
Απαραίτητα προσόντα
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση back office, data entry ή γραμματειακής υποστήριξης
- Άριστη γνώση MS Office
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Εμπειρία σε καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης
- Ταχύτητα και ακρίβεια στην πληκτρολόγηση
- Οργανωτικές δεξιότητες
- Εχεμύθεια
Πληροφορίες ΕΔΩ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.