Η εταιρία μας, μια αναπτυσσόμενη εταιρία courier με πάθος για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών, αναζητά έναν επαγγελματία και αξιόπιστο Υπάλληλο Γραφείου για να ενισχύσει την ομάδα μας.

Αν είστε προσαρμοστικοί, έχετε εξαιρετικές δεξιότητες οργάνωσης και είστε ικανοί να διαχειριστείτε πολλαπλές αρμοδιότητες, τότε αυτή η θέση μπορεί να είναι η ιδανική για εσάς.

Καθήκοντα και ευθύνες:

  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών με ευγένεια και επαγγελματισμό
  • Ανταπόκριση σε τηλεφωνικά και ηλεκτρονικά μηνύματα και επίλυση προβλημάτων που αφορούν τις υπηρεσίες μας.
  • Επεξεργασία και παρακολούθηση παραγγελιών, αποστολών και παραδόσεων
  • Συνεργασία με την ομάδα παράδοσης για τον συντονισμό και την αποτελεσματική εκτέλεση των αποστολών
  • Διαχείριση και ενημέρωση της βάσης δεδομένων πελατών

Περιοχή: Αθήνα (Κέντρο). Πληροφορίες εδώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα από μόλις 200€. Προσλήψεις σε ΔΕΗ–ΔΕΔΔΗΕ. Δεκάδες θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.