Ζητείται υπάλληλος γραφείου σε εταιρεία Ιατρικών αναλώσιμων ESHOP – (Medical Section- Horeca)

Αναζητούμε υποψηφίους κυρίως στον τομέα διαχείρισης ESHOP, τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών, διαχείριση και επίβλεψη παραγγελιών.

Περιγραφή αντικειμένου:

  • Γραμματειακή υποστήριξη της εταιρείας
  • Διαχείριση και ενημέρωση των ESHOP της εταιρείας
  • Διαχείριση Excel
  • Παρακολούθηση εκτέλεσης παραγγελιών
  • Τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Κολλεγίου Marketing – Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές
  • ΑΡΙΣΤΗ χρήση Η/Υ, MS Office, κυρίως excel, e-mail
  • Πολύ καλές γνώσεις διαχείρισης ηλεκτρονικής ιστοσελίδας (WordPress)
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
  • Προϋπηρεσία στον χώρο των ιατρικών αναλωσίμων θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα

Παροχές

  • Βασικός μισθός
  • Εκπαίδευση διαχείρισης ESHOP
  • Φιλικό και ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον

για πλήρη απασχόληση στο κέντρο της Αθήνας.

Πληροφορίες ΕΔΩ