Υπάλληλοι Διαχείρισης Εισερχόμενων Κλήσεων – Vodafone
Αναζητούμε συμβούλους με άνεση στην επικοινωνία και ικανότητα στην εξυπηρέτηση πελατών.
Ως μέλος της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας της VODAFONE, μια από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρίες τηλεπικοινωνιών θα έχεις την ευκαιρία να εκπαιδευτείς στην εξυπηρέτηση πελατών, να μάθεις να εξυπηρετείς χρησιμοποιώντας αποτελεσματικές δεξιότητες επίλυσης αιτημάτων πελατών. Και όλα αυτά σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον με προοπτικές εξέλιξης
Τι σου παρέχεται:
- Σταθερές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
- 5ημερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα – Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό
- Κυλιόμενο ωράριο εργασίας εντός του διαστήματος 07:00 – 23:30
- Αξιολόγηση και επιβράβευση της απόδοσης με bonus κάθε μήνα
- Αμειβόμενη εκπαίδευση από έμπειρους εκπαιδευτές
- Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές εξέλιξης με τη σιγουριά και τη δυναμική μιας μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών
Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:
- Εξυπηρέτηση υπάρχοντος πελατολογίου με σκοπό τη διαχείριση κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων καθώς και για την πλήρη παροχή πληροφοριών για θέματα λογαριασμών ( ανάλυση-επεξήγηση).
- Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης και καλής συνεργασίας βασισμένων σε μια πελατοκεντρική προσέγγιση και προσωπική επικοινωνία με τον εκάστοτε πελάτη
- Συστηματική καταγραφή πληροφοριών και επιμελημένη τήρηση αρχείου
- Ανανέωση συμβολαίων συνδρομητών
Τι προσόντα χρειάζεται να διαθέτεις:
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
- Ιδανικά εμπειρία στον χώρο της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Απολυτήριο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
- Γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
Περιοχή: Αττική. Πληροφορίες εδώ — ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.