Δείτε επίσης: ΑΣΕΠ: 2404 Μόνιμες προσλήψεις μέχρι τέλος του έτους: ΟΑΕΔ: Επίδομα 1.016€, Προγράμματα εργασιακής εμπειρίας με μισθό

ΖΗΤΕΙΤΑΙ υπάλληλος για γραμματειακή υποστήριξη για εισαγωγική εταιρία στην Μεταμόρφωση

Αρμοδιότητες Εργασίας:

  • Προετοιμασία και έκδοση φορολογικών παραστατικών σε μηχανογραφημένο σύστημα (ERP) SOFTONE
  • Υποστήριξη πωλήσεων
  • Διαχείριση παραγγελιών
  • Επικοινωνία, διαχείριση και εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρίας
  • Έλεγχος και προγραμματισμός εισπράξεων (ταμείο)
  • Οργάνωση και αρχειοθέτηση

Απαραίτητα Προσόντα:

  • 3 έτη τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ (θετικών επιστημών)
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Άριστος χειρισμός Η/Υ και MS Office
  • Εξοικείωση με ERP και CRM  SOFTONE
  • Εξαιρετική παρουσίαση, γραπτή και λεκτική επικοινωνιακή δεξιότητα
  • Συνέπεια στην τήρηση χρονοδιαγραμμάτων και τη διαχείριση πολλαπλών καθηκόντων
  • Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση
  • Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία στην Αγγλική
  • Γνώση digital marketing & social media management,θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα
  • Ικανότητα επικοινωνίας, άνεση στις διαπροσωπικές σχέσεις
  • Επαγγελματική εμφάνιση

Δεξιότητες:

  • Οργανωτικές ικανότητες, συστηματικότητα και με προσοχή στις λεπτομέρειες
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση σε απαιτητικό περιβάλλον
  • Εργατικότητα, πρωτοβουλία, ομαδικότητα
  • Δυναμική προσωπικότητα με ανεπτυγμένες ικανότητες επικοινωνίας & διαπραγμάτευσης
  • Πνεύμα συνεργασίας
  • Κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης και εξεύρεσης λύσεων
  • Report πωλήσεων
  • Επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών
  • Προετοιμασία Παρουσιάσεων
  • Επικοινωνία με πελάτες & προμηθευτές εξωτερικού
  • Οργάνωση γραφείου και αρχειοθέτηση
  • Τιμολόγηση προϊόντων πώλησης. Καταχώρηση τιμολογίων αγοράς
  • Αρχειοθέτηση τιμολογίων, εγγράφων κλπ

Παροχές:

  • Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης & ασφάλισης
  • Ευχάριστο περιβάλλον
  • Μισθός ικανοποιητικός