Αναζητούμε έμπειρο στέλεχος γραμματειακής υποστήριξης για την ανάληψη πολλαπλών καθηκόντων αντίστοιχης θέσης εντός της εταιρείας. Σου αρέσει η οργάνωση και έχεις όρεξη για εργασία σε ένα σύγχρονο περιβάλλον με τις καλύτερες αποδοχές; Αν ναι, αυτή η θέση είναι για σένα!
Αρμοδιότητες
- Συντονισμός έργων και εργασιών του κτηρίου
- Υποστήριξη νομικού τμήματος
- Οργάνωση αρχείων
- Αρχειοθέτηση γραφείου
- Ανάληψη καθηκόντων γραμματειακής υποστήριξης, υποδοχή πελατών και νέων συναδέλφων, διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
- Προετοιμασία report προόδου προς τη διοίκηση
- Συντονισμός ραντεβού
- Αποστολή- παραλαβή δεμάτων
- Διαχείριση του στόλου αυτοκινήτων της εταιρείας
- Τήρηση πρακτικών συναντήσεων
- Εξωτερικές εργασίες
Προσόντα
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών
- 5 χρόνια προυπηρεσία σε αντίστοιχη θέση κατ’ ελάχιστο
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ και MS Office
- Υψηλές οργανωτικές δεξιότητες και διαχείριση διαφορετικών εργασιών
- Επικοινωνιακός/ή
Παρέχονται
- Εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον
- Ιδιωτική Ασφάλεια ιατροφαρμακευτικής κάλυψης
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Περιθώριο εξέλιξης εντός του ομίλου εταιρειών