Mε αφομή το δημοσίευμα της aftodioikisi.gr για την αποκάλυψη που έκαναν πελάτες της τράπεζας Πειραιώς, για τη σελίδα της στο facebook, λάβαμε την παρακάτω αιχμηρή καταγγελία. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Διαβάστε εδώ το δημοσίευμα με τίτλο «Απίστευτη αποκάλυψη πελατών της Τράπεζας Πειραιώς: Τους απαντάει… ρομπότ (εικόνες)».
Συγκεκριμένα, ο αναγνώστης της aftodioikisi.gr περιγράφει τα παρακάτω:
«Σχετικά με το άρθρο που αναφέρατε για την τράπεζα πειραιώς οτι απαντάνε ρομπότ και διάφορα άλλα.
Η προσωπική μου κατάθεση και πάθημα από τους συγκεκριμενους τοκογλύφους ειναι νομιζω το 2016 ενώ βγήκε η υπαγωγή μου για το εξοικονομώ κατ’οικον μετά απο 2-3 χρόνια χωρίς δικαιολογία δεν μου εδειναν το δάνειο που δικαιούμουν χωρίς καμια δικαιολογια αφού έκανα και αίτηση για έντυπη απάντηση το χαρτί έλεγε οτι δεν υποχρεούνται να το αιτιολογίσουν.
Μετα απο αυτό έκλεισα όλους τους λογαριασμούς μου οι οποίοι δεν ήταν και ασήματοι και τα μετεφερα σε άλλη τράπεζα. ΑΛΗΤΕΣ»
Με τη σημείωση ότι η aftodioikisi.gr έχει στη διάθεση της το ονοματεπώνυμο του αναγνώστη που καταγγέλλει παραθέτουμε το σχετικό μέιλ σε εικόνα:
Πηγή: aftodioikisi.gr — ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ