Η περιβαλλοντική οργάνωση WWF Ελλάς αναζητά acquisition officer που θα αναλάβει τον σχεδιασμό, συντονισμό και την υλοποίηση των δράσεων προσέλκυσης νέων υποστηρικτών. Ο/η συνεργάτης θα πρέπει να διαθέτει την απαιτούμενη εξειδίκευση και εμπειρία προκειμένου να συμβάλλει στη διαμόρφωση της διαδικτυακής στρατηγικής και στη δημιουργία εκστρατειών οικονομικής ενίσχυσης. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Περιγραφή θέσης
Ο/η acquisition officer θα:
- Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση της online στρατηγικής εξεύρεσης πόρων του WWF Ελλάς.
- Αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση όλων των εκστρατειών εξεύρεσης πόρων.
- Θα συνεργάζεται στενά με το digital agency για την μεγιστοποίηση της απόδοσης όλων των πληρωμένων διαφημίσεων σε όλα τα διαθέσιμα μέσα.
- Αναλάβει το σχεδιασμό και την υλοποίηση όλων των direct email marketing campaigns που έχουν στόχο την οικονομική ενίσχυση.
- Θα συνεργάζεται στενά με το τμήμα Επικοινωνίας και Engagement της οργάνωσης στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση εκστρατειών lead generation.
- Αναλάβει τη διαχείριση του donation page της οργάνωσης συμπεριλαμβανομένου του περιεχομένου και την υιοθέτηση των καλύτερων πρακτικών SEO με στόχο την καλύτερη δυνατή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.
- Εξερευνά νέα εργαλεία προσέλκυσης υποστηρικτών.
- Είναι υπεύθυνος για την εβδομαδιαία αναφορά όλων των ενεργειών εξεύρεσης πόρων μέσα από on line εργαλεία.
Προφίλ υποψηφίου
Ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α, θα πρέπει να διαθέτει:
- Πτυχίο ανώτατου ή τεχνολογικού εκπαιδευτικού ιδρύματος ή μεταπτυχιακό δίπλωμα σε πεδίο συναφές με την επικοινωνία, τις πωλήσεις και το digital marketing.
- Τρία με πέντε χρόνια εμπειρία στον τομέα της εξεύρεσης πόρων ή στις πωλήσεις – marketing
- Εμπειρία στη διαχείριση διαδικτυακών πλατφορμών και ιστοσελίδων.
- Επικοινωνιακή ευχέρεια, άνεση και μεταδοτικότητα στον γραπτό και προφορικό λόγο.
- Πολύ καλή γνώση SEO/SEM και Google Analytics
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, γραπτά και προφορικά.
- Δυνατότητα άμεσης έναρξης εργασίας σε περίπτωση επιλογής.
Επιθυμητά προσόντα:
- Γνώση προγραμμάτων επεξεργασίας οπτικοακουστικού υλικού (Photoshop, illustrator, κλπ)
- Εμπειρία στον χώρο των μη κυβερνητικών οργανώσεων.
- Ομαδικό πνεύμα και κουλτούρα συνεργασίας.