Δείτε επίσης: Προσλήψεις σε ΟΑΕΔ, ΑΣΕΠ, Νοσοκομεία, Υπουργεία, ΙΕΚ. Εκατοντάδες θέσεις στον Ιδιωτικό Τομέα

Η νέα ΚΥΑ για τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση- Μειώθηκαν στους 13 οι Δήμοι που αδυνατούν να εφαρμόσουν τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση

Η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για τη δίχρονη προσχολική εκπαίδευση

Υπογράφηκε  η νέα τροποποιητική  Κοινή Υπουργική Απόφαση  , με την οποία ορίζονται οι Δήμοι   εφαρμογής δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης από τα σχολικά έτη  2019- 2020  και 2020- 2021.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΚΥΑ

Με κοινή δήλωση η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως   και η υφυπουργός  Σοφία Ζαχαράκη, τονίζουν ότι :

Α. Με την ανάληψη της ηγεσίας του Υπουργείου, η αρμόδια Υπηρεσία μας ενημέρωσε ότι 52 από τους 116 δήμους, οι οποίοι θα εφάρμοζαν το πρόγραμμα της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης για πρώτη φορά κατά το σχολικό έτος 2019-20, εξέφραζαν αδυναμία εφαρμογής του μέτρου λόγω έλλειψης υποδομών. Στη συνέχεια, με την έντονη προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και την πολύτιμη συνδρομή των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και Ενώσεων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, κατορθώσαμε να μειώσουμε σταδιακά τις ελλείψεις που καθιστούσαν ανεφάρμοστο το συγκεκριμένο εγχείρημα.

Β. Από τους  52 δήμους που αρχικά εκδήλωσαν αδυναμία εφαρμογής του μέτρου, σήμερα είμαστε στην πολύ ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μόνο 13 δήμοι εκφράζουν πλέον, μερικώς ή ολικώς, την αδυναμία αυτή. Και για τους Δήμους αυτούς, δεδομένου ότι πλέον η ένταξή τους στην υποχρεωτική δίχρονη προσχολική εκπαίδευση μετατέθηκε το διδακτικό έτος 2020-2021, έχει ήδη ληφθεί μέριμνα, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Εσωτερικών, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προκειμένου παιδιά που διαμένουν σε αυτούς να ενταχθούν το φετινό διδακτικό έτος, κατά το δυνατόν, σε δομές προσχολικής αγωγής με την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Γ. Εξ’αρχής ταχθήκαμε υπέρ της καθιέρωσης  δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, από την ηλικία των 4 ετών. Στηλιτεύσαμε, ωστόσο, ως υπεύθυνη Αντιπολίτευση τότε, το γεγονός ότι δεν είχε ληφθεί μέριμνα για την επίλυση πρακτικών ζητημάτων, όπως ζητήματα υποδομών, τα οποία θα έκριναν και την επιτυχία του εγχειρήματος. Η απελθούσα Κυβέρνηση δεν έδινε απαντήσεις και, όπως αποδείχθηκε, δεν είχε προβλέψει τρόπους επίλυσης των πρακτικών προβλημάτων που θα ανέκυπταν από την εφαρμογή της ρύθμισης. Συνήθιζε, άλλωστε, πρώτα να νομοθετεί και κατόπιν εορτής να αναζητεί τρόπους εφαρμογής της νομοθετημένης ρύθμισής της.

Δ. Στόχος μας από τη στιγμή που αναλάβαμε την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων ήταν να επιλύσουμε σημαντικές πρακτικές δυσκολίες σχετικά με την υλοποίηση του μέτρου και την κατά το δυνατόν συντομότερη καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης σε όλη την Επικράτεια.
(πηγή)Δείτε επίσης: Προσλήψεις σε ΟΑΕΔ, ΑΣΕΠ, Νοσοκομεία, Υπουργεία, ΙΕΚ. Εκατοντάδες θέσεις στον Ιδιωτικό Τομέα