Περιγραφή Θέσης
Στο πλαίσιο ανάπτυξης του τομέα του Call Center, η Europcar Greece, ενδιαφέρεται να προσλάβει υπαλλήλους για το τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για πλήρη απασχόληση.
Δείτε επίσης: Eπιδότηση έως 24.000 ευρώ σε 10.000 άνεργους, μόνιμες και εποχικές προσλήψεις, εκατοντάδες θέσεις εργασίας
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας:
- Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
- Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
- Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας της εταιρείας
- Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)
Απαραίτητα Προσόντα:
- Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία
- Πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών επιθυμητή
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ
- Εργασία πενθήμερη, σε βάρδιες (τμήμα με 24ωρη εξυπηρέτηση) με βάση μηνιαίο εναλλασσόμενο πρόγραμμα
Περιοχή: Αθήνα – Άλιμος