«Το “έξυπνο”, ηλεκτρονικό εισιτήριο, φέρνει μία επανάσταση στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας … σπάει το κύκλωμα των πλαστών εισιτηρίων και έχει σαφή εικόνα και διαχείριση των προϊόντων κομίστρου ηλεκτρονικά», τόνισε ο κ. Ταστάνης.
Το θέμα που έχει προκύψει οφείλεται στο ότι το έργο, που είχε σχεδιαστεί με συγκεκριμένο τρόπο, «στην πορεία -πολύ νωρίς, πριν ξεκινήσουμε τη διαδικασία ολοκλήρωσης- προέκυψαν τα προβλήματα με τα προσωποποιημένα δεδομένα και άλλαξε ο τρόπος με τον οποίο ο επιβάτης παίρνει την κάρτα στα χέρια του … Ενώ είχε προγραμματιστεί ότι θα γινόταν με μία διαδικασία όπου ο επιβάτης θα έμπαινε στο σύστημα ηλεκτρονικά, θα έδινε τα στοιχεία του και η κάρτα θα έφτανε ταχυδρομικά στα χέρια του, αυτό διαφοροποιήθηκε μετά τη γνωμάτευση της αρμόδιας Αρχής. Αναγκαστήκαμε να αναπροσαρμόσουμε αυτό το μεγάλο έργο στα καινούργια δεδομένα», όπως είπε.
Ωστόσο, το επόμενο διάστημα θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση, εκτίμησε, καθώς «ήδη έχουν εκδοθεί 130.000-140.000 κάρτες και επίσης έχουν αποσταλεί 40.000 ακόμη περίπου … η εικόνα που είχαμε ήταν ότι οι μηναίες κάρτες, εκεί όπου υπάρχει το πρόβλημα, ήταν περίπου 250.000 … τώρα, θα περάσουμε αυτό το νούμερο πάρα πολύ, θα έχουμε μία αύξηση τουλάχιστον 30%-40%».
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Πώς να προμηθευτείτε τις κάρτες χωρίς να στηθείτε στην ουρά
Προμήθεια των ηλεκτρονικών εισιτηρίων είναι δυνατή, εκτός των σταθμών, σε 600 περίπου σημεία συνολικά, θύμισε ο επικεφαλής του ΟΑΣΑ, «υπάρχουν post που τις επόμενες ημέρες θα ενεργοποιηθούν, στο πλαίσιο τις σύμβασης με τις τράπεζες, προκειμένου να προχωρήσει η λειτουργική σύνδεση για να προμηθεύονται οι επιβάτες τα προϊόντα αυτά και με web banking».
Μετά από τρεις ημέρες αποστέλλεται η κάρτα με συστημένη επιστολή από τα ΕΛΤΑ Courier, μαζί με αναλυτικές οδηγίες.
Καμία ανησυχία για ανέργους και δικαιούχους μειωμένου κομίστρου
«Για τα εισιτήρια των ανέργων και όλων των ομάδων που μετακινούνται με μειωμένο κόμιστρο, ολοκληρώνεται το αμέσως επόμενο διάστημα η νομοθετική διαδικασία που θα λύσει το πρόβλημα … δεν θα υπάρξει καμία πίεση, με κλείσιμο πυλών κτλ., εάν δεν ολοκληρωθεί, είναι ξεκάθαρο, να μην ανησυχούν», διαβεβαίωσε ο ίδιος.
Θύμισε επίσης ότι αυτή τη στιγμή, αγοράζοντας 10 εισιτήρια ο επιβάτης παίρνει 11, δηλαδή το κόμιστρο μειώνεται στο 1,27 ευρώ. Το επόμενο διάστημα, όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία, είναι στις προθέσεις του ΟΑΣΑ και του υπουργείου να προχωρήσει η αναλογική χρέωση, από σταθμό σε σταθμό, πολύ πιο αναλογικά και δίκαια (πηγή) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ