Πωλητές Καταστήματος

Αποστολή μας:

Στο Tzambaspiti.gr ο πελάτης είναι στο επίκεντρο της προσοχής μας.

Θέλουμε πραγματικά να τον καλοδεχτούμε, να τον ακούσουμε και, μιλώντας ειλικρινά, να τον βοηθήσουμε και να τον διευκολύνουμε να κάνει τη σωστή επιλογή είδους.

Φροντίζουμε να ικανοποιηθεί απόλυτα, να είμαστε μια αξέχαστη εμπειρία και να μας επισκεφθεί ξανά.

Κάθε μέρα:

Στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών δουλεύουμε για να πετύχουμε τον στόχο μας, την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη.

Θα σε ενθαρρύνουμε να είσαι ο εαυτός σου, ώστε να μεταφέρεις την αξέχαστη κουλτούρα εξυπηρέτησης του Tzambaspiti.gr στους πελάτες από τη στιγμή που επισκέπτονται το κατάστημα μας μέχρι και να αποχωρήσουν.

Η εμπιστοσύνη βρίσκεται σε προτεραιότητα εδώ στο Tzambaspiti.gr και θέλουμε να το λάβεις σοβαρά υπόψη σου ότι θα εξυπηρετείς τους πελάτες με τον δικό σου τρόπο, κάνοντάς τους σίγουρα να νιώθουν την καλοσύνη, ότι είναι σημαντικοί και ευπρόσδεκτοι.

Για σένα:

Οποιαδήποτε εμπειρία σε εξυπηρέτηση πελατών θα βοηθήσει, αλλά δεν είναι απαραίτητη.

Βασικά στοιχεία του χαρακτήρα πρέπει να είναι το χαμόγελο, η υπομονή, η ευγένεια, η ειλικρίνεια, ο ενθουσιασμός, να σου δίνει ικανοποίηση η επικοινωνία με τους άλλους.

Εκπαίδευση:

Θα χρειαστείς ένα πρόγραμμα βασικής εκπαίδευσης 6 εβδομάδων.

Σε αυτό το διάστημα το τμήμα εκπαίδευσης, δίνοντας συγκεκριμένες απαντήσεις σε όλα τα ερωτήματά σου, θα σε βοηθήσει να μάθεις τα βασικά που χρειάζεται και θα τα μάθεις κάνοντας τα.

Ολοκληρώνοντας και πετυχαίνοντας, συνεχίζεις μαζί μας.

Πλεονεκτήματα:

Τα άτομα εξυπηρέτησης πελατών φροντίζουν με την ικανότητά τους να περάσει η κουλτούρα εξυπηρέτησης του Tzambaspiti.gr στους πελάτες.

Φροντίζουμε να τους βοηθάμε να είναι ευχαριστημένοι και να τους γεμίζει αυτό που κάνουν.

Γι’ αυτό δίνουμε στους ανθρώπους μας την ανταμοιβή που τους αξίζει.

Έτσι έχετε τη δυνατότητα για ευέλικτο ωράριο, να επιλέξετε 4, 6 ή 8 ώρες την ημέρα για 5 ημέρες την εβδομάδα και Σάββατο με όποιο τρόπο θέλετε και ικανοποιεί τις ανάγκες σας για να έχετε και την προσωπική σας ζωή σε ισορροπία.

Η όλη επικοινωνία για το κλείσιμο της συνέντευξης θα γίνεται μέσω e-mail ή Facebook, γι’ αυτό θα θέλαμε το e-mail σας και ο λογαριασμός σας στο Facebook να είναι έγκυρα.