Η εταιρία DEXIMCO ιδρύθηκε το έτος 1985 στη Λάρισα. Εν συνεχεία μεταφέρθηκε στην Αθήνα σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις όπου μέχρι σήμερα διατηρεί τα Κεντρικά της Γραφεία και συνεχίζει να έχει σαν αντικείμενο την εισαγωγή, εμπορία και διάθεση ειδών υπόδησης τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Στις μέρες μας η εταιρία αλλάζει την επωνυμία της σε «DEXIM. The Style Company» μπαίνοντας σε μια νέα εποχή, σε μια νέα τροχιά επιτυχίας.
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Τα μοντέλα παπουτσιών που διαθέτει υπηρετούν όλες τις τάσεις της διεθνούς μόδας, κατατάσσοντας την στις κορυφαίες θέσεις της ελληνικής αγοράς υπόδησης με ανταγωνιστικό τρόπο.
Η DEXIM, μπαίνει σε μια νέα εποχή. Η αρχική ιδέα των ιδρυτών της περνάει σε μια καινούργια, σύγχρονη και πιο εποικοδομητική φάση. Η φιλοσοφία που την στήριξε δίνει την θέση της σε στρατηγικές μεθόδους και τακτικές που αξιοποιούν δημιουργικά στις μέρες μας την δυναμική της εταιρίας.
Το νέο όραμα της εταιρίας, η κατάκτηση της Ηγετικής Θέσεως στην Αγορά και η προσφορά προϊόντων καθημερινής μόδας, στου καταναλωτές, μέσα από ένα δίκτυο διανομής στην Τοπική και Διεθνή αγορά, γίνεται καθοδηγητής και θέτει τις βάσεις για την εταιρία του αύριο «DEXIM. The Style Company».
Αυτό το όραμα αποτελεί και την κινητήρια δύναμη του προσωπικού και που μέσα από το αξιακό σύστημα της DEXIM προσδίδει με την εργασία του την προστιθέμενη αξία ως προς την εικόνα της μάρκας και ως προς τον καταναλωτή.
Αυτό το αξιακό σύστημα βασίζεται στην:
- Προνοητικότητα
- Ομαδικό πνεύμα
- Ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών
- Ακεραιότητα
- Αξιοκρατία
…και αποτελεί για την DEXIM καθημερινή δέσμευση για την βελτιστοποίηση της εικόνας της εταιρίας.
Ξεκινώντας μέσα από το μοτίβο της δικιάς της φιλοσοφίας που είναι η απόλυτη ικανοποίηση των πελατών της, η «DEXIM. The Style Company»δημιουργεί μια ευρύτερη προσέγγιση με κεντρικό πυρήνα τον ίδιο το πελάτη που ξεκινά από την επένδυση μεγάλων ποσών σε έρευνες προϊόντων και υπηρεσιών των καταναλωτών. Διερευνά σε βάθος τις βασικές ανάγκες των καταναλωτών και πιάνει τον παλμό της εποχής προσφέροντας προϊόντα που να τις ικανοποιούν πλήρως. Συμβαδίζει με τις διεθνείς τάσεις και μόδες και τα υποδήματά της τοποθετούνται στην αγορά με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές μέσα σε ένα πλαίσιο οικονομίας και συμφέροντος για τον τελικό καταναλωτή.
Επενδύει στην επικοινωνία και σε θέματα marketing αλλάζοντας την εταιρική ταυτότητα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της εποχής και θέτει το νέο επικοινωνιακό στίγμα της εταιρίας τόσο μέσα από τα καταστήματα λιανικής όσο και μέσα από το δίκτυο χονδρικής.
Οι Στόχοι…
Το πέρασμα του χρόνου βρίσκει την «DEXIM. The Style Company» σε συνεχή εξέλιξη με σταθερή ανάπτυξη τόσο σε οικονομικό όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Η εταιρία αναπτύχθηκε τα τελευταία χρόνια δημιουργώντας τόσο το δικό της δίκτυο καταστημάτων όσο και πληθώρα συνεργασιών με καταστήματα πώλησης υποδημάτων. Η συνεχής αύξηση του κύκλου εργασιών της, προσδίδει το στίγμα της δυναμικής της ανάπτυξης και επικράτησής της ανάμεσα στα μεγάλα ονόματα της Ελληνικής αγοράς.
Η στρατηγική της εταιρίας για τα επόμενα χρόνια εστιάζεται σε πέντε άξονες:
- ολοκλήρωση της αλλαγής της φιλοσοφίας και της εικόνας της μάρκας σε όλα τα επίπεδα
- ανάπτυξη, βελτίωση – ενδυνάμωση και διεύρυνση του δικτύου πωλήσεων
- βελτίωση και εμπλουτισμός της συνολικής γκάμας προϊόντων
- δημιουργική αξιοποίηση της δυναμικής της εταιρίας
- συνέχιση και βελτίωση της καλής οικονομικής θέσης της
Αυτοί οι πέντε άξονες σε συνδυασμό με τη νέα φιλοσοφία και το όραμα της εταιρίας υλοποιούνται μέσα από τις συνεχιζόμενες επενδύσεις σε έμψυχο και άψυχο υλικό, το δίκτυο διανομής και διάθεσης που συνεχώς αναπτύσσεται, την βελτίωση των διαδικασιών, των δομών, και της λειτουργίας εν γένει της εταιρίας καθώς και της πλούσιας και ενημερωμένης γκάμας προϊόντων που φθάνει στα χέρια του τελικού καταναλωτή.
Το Ανθρώπινο Δυναμικό…
Το δυναμικό της εταιρίας αποτελείται από νέους και δυναμικούς ανθρώπους με μέσο όρο ηλικίας τα 34 χρόνια, που βάζουν το προσωπικό τους στίγμα στη καθημερινή συλλογική προσπάθεια. Η φιλοσοφία της εταιρίας είναι απόλυτα εναρμονισμένη με αυτή των υπαλλήλων και των στελεχών της ώστε να παράγεται το μεγαλύτερο και καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα προς όφελος των πελατών της.