Ηλεκτρονικά πλέον οι αιτήσεις πολιτών προς το υπουργείο Παιδείας
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων στο πλαίσιο της υλοποίησης της ψηφιακής πολιτικής, προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων και παρακολούθησης της πορείας τους ηλεκτρονικά μέσω της διαδικτυακής του πύλης (https://mydocs.minedu.gov.gr)
Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, 7 ημέρες την εβδομάδα να υποβάλει τις αιτήσεις από το σπίτι του χωρίς να χρειάζεται να μεταβεί αυτοπροσώπως στο κτίριο της κεντρικής υπηρεσίας του Υπουργείου, πραγματοποιώντας είσοδο στην πύλη https://mydocs.minedu.gov.gr και λαμβάνοντας τη στιγμή εκείνη και τον αριθμό πρωτοκόλλου της.
Η ταυτοποίησή του γίνεται μέσω του TaxisNet, οπότε είναι απαραίτητο το αντίστοιχο όνομα χρήστη και ο κωδικός που του έχουν χορηγηθεί από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.(πηγή) — ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ