ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ: Με 250 καταστήματα αλλάζει τον χάρτη της Αττικής
Ενισχύει το «δυνατό χαρτί» της πιστότητας των καταναλωτών της Αττικής η ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ διευρύνοντας το δίκτυο καταστημάτων στην πρωτεύουσα και πέριξ αυτής, στοχεύοντας στην περαιτέρω ισχυροποίηση της θέσης της ώστε να αποκτήσει μεγαλύτερη αντοχή στο «κυνήγι» του μεριδίου της επαρχίας.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία που αναφέρονται στην απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού- η οποία δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως- στην Αττική όπου συγκεντρώνεται το 45% της επιχειρηματικής δραστηριότητας των καταστημάτων λιανικής πώλησης, δραστηριοποιούνται τουλάχιστον 15 αλυσίδες σούπερ μάρκετ με εκτεταμένο δίκτυο.
Ειδικότερα, πάντα στην περιοχή της Αττικής, η Ι. & Σ. ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ λειτουργεί συνολικά 110 καταστήματα, ενώ με την απόκτηση του δικτύου της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ και των λοιπών εταιρειών ο όμιλος ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ θα αποκτήσει συνολικά 140 καταστήματα των εξαγοραζόμενων εταιρειών αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό τους στα 250.
Όσον αφορά τον ανταγωνισμό σύμφωνα με τα στοιχεία της απόφασης:
Στην Αττική, η ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αριθμεί 161 καταστήματα ενώ ακολουθούν η ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ με δίκτυο 132 καταστημάτων, η MARKET IN με 89 καταστήματα, η Πέντε με 65 καταστήματα υπό το σήμα ΓΑΛΑΞΙΑΣ, η LIDL με 60 καταστήματα και η ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός και BAZAAR με 58 και 56 καταστήματα αντίστοιχα.
Στην απόφαση της Επ. Ανταγωνισμού υπολογίζεται ότι το αθροιστικό μερίδιο του ομίλου ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ στην Αττική θα σημειώσει αύξηση μεγαλύτερη του 5%.
(πηγή) — ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ