Η HomeMarkt που προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα οικιακού  εξοπλισμού επιθυμεί να διευρύνει την ομάδα του B2C και να προσλάβει για τα κεντρικά γραφεία στη Κατερίνη
B2C Call Center Agent
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την άμεση εξυπηρέτηση και την μετατροπή εισερχομένων κλήσεων πελατών σε επιτυχή πώληση προϊόντων και υπηρεσιών.
Η θέση αφορά 8ωρή απασχόληση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Κατερίνη

Οι αρμοδιότητες σας:
Ο/η κάτοχος της θέσης εντάσσεται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στα κεντρικά γραφεία και επικοινωνεί με πελάτες που επιλέγουν την πλατφόρμα e-commerce για να κάνουν τις αγορές τους.
Αναγνωρίζει τις αγοραστικές ανάγκες των πελατών και προτείνει εναλλακτικές λύσεις ικανοποίησής τους.
Απαραίτητα Προσόντα:
Σπουδές: ΙΕΚ,ΤΕΕ,ΤΕΙ,ΑΕΙ
Έχετε εργαστεί σαν πωλητής σε κατάστημα λιανικής ή έχετε εμπειρία σε call center σε προϊόντα οικιακής χρήσης (έπιπλα, φωτιστικά, διακοσμητικά κτλπ)
Πολύ καλή γνώση Η/Υ , MS office
Καλή γνώση Αγγλικών
Υψηλό αίσθημα ευθύνης κατά τη διαχείριση ευαίσθητων δεδομένων
Επικοινωνιακή ικανότητα & προσαρμοστικότητα.
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)
Η εταιρεία παρέχει:
Ένα σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Διαρκή Εκπαίδευση
Ευκαιρία σταδιοδρομίας σε μια δυναμική αναπτυσσόμενη επιχείρηση
email: info@homemarkt.gr

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Πηγή: ageliesergasias.gr

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.