Προσλήψεις στο Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΟΑΕΔ (Θεσσαλονίκη)

 

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΚΕΚ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ 3 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ 60 ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΝ∆ΕΣΜΟΥ ΕΡΓΟΛΗΠΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ: «Φορολογικά – Φοροτεχνικά θέµατα Ελευθέρων Επαγγελµατιών»

 

Ο Οργανισµός προκειµένου να καλύψει τις ανάγκες σε ωροµίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό, µε σύµβαση εξαρτηµένης εργασίας ορισµένου χρόνου (άρθρο 3 παρ. 2 και 3 του Ν. 2336/95 και άρθρο 16 του Ν. 2643/98), καλεί όσους ενδιαφέρονται και πληρούν τις απαραίτητες προϋποθέσεις να υποβάλουν αίτηση µε τα απαιτούµενα δικαιολογητικά από την ∆ευτέρα 16-01-17 έως και την ∆ευτέρα 23-01-17, MONO µε συστηµένη επιστολή η µε ταχυµεταφορά και ώρα από 8:30 π.µ. έως 13:30 µ.µ., όπως προβλέπονται από την µε αριθµ. 191300/4.07.1996 (ΦΕΚ576/τ.Β΄/16.07.1996) Απόφαση του Υπουργού Εργασίας & Κοινωνικών Ασφαλίσεων, στο ΚΕΚ Θεσσαλονίκης (Θεσσαλονίκης 73, 57013, Ωραιόκαστρο, τηλ 2310- 699769), για τη δηµιουργία πινάκων αξιολόγησης και επιλογής ωροµίσθιων εκπαιδευτικών οι οποίοι θα ισχύουν καθ’ όλη τη διάρκεια του συγκεκριµένου προγράµµατος κατάρτισης και θα καλύπτουν τις ανάγκες των αντίστοιχων θεµατικών αντικειµένων.

∆ικαίωµα υποβολής αίτησης έχουν όλοι οι Εκπαιδευτές οι οποίοι πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις της παρούσης.

Πληροφορίες για τις ζητούµενες ειδικότητες, τα µαθήµατα, την υποβολή αιτήσεων και τα απαραίτητα δικαιολογητικά, δίνονται στο ΚΕΚ Θεσ/νίκης του ΟΑΕ∆ και στην ιστοσελίδα του ΟΑΕ∆ www.oaed.gr

Για την υλοποίηση των συγκεκριµένων προγραµµάτων κατάρτισης και για τις παρακάτω ενότητες: (διάρκεια 16 ώρες)

  •  Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών
  •  Εισόδηµα Φυσικών Προσώπων
  •  Αλλαγές και πρόστιµα Φορολογικής ∆ιαδικασίας
  •  ∆απάνες Επιχειρήσεων
  •  Παροχές Προσωπικού
  •  Νέες τεχνικές ελέγχου επιχειρήσεων και ιδιωτών

Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι πτυχιούχοι Οικονοµικού Τοµέα µε 3 χρόνια επαγγελµατική εµπειρία.ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΔΩ (πηγή) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ μέσα από εκατοντάδες αγγελίες εργασίας ΕΔΩ