Δείτε παρακάτω 8 θέσεις ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ σε 7 πόλεις. Για να κάνετε αίτηση πατήστε πάνω στο ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ, στην αγγελία που σας ενδιαφέρει
Γραμματειακή υποστήριξη
Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.
Απαραίτητα Προσόντα
- Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
- Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
- Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (outlook, εκτυπωτές κ.ά.)
Παροχές
- Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΤΡΑ
Η ANYBILL Α.Ε., εταιρεία με πολυετή εμπειρία στο χώρο της ψηφιοποίησης αναζητά υπάλληλο ψηφιοποίησης.
Η εργασία αφορά 5νθήμερη απασχόληση
Σύμβαση έργου.
Αντικείμενο θέσης
- Ψηφιοποίηση αρχείου
Απαραίτητα Προσόντα
- Απόφοιτος Λυκείου ή ΑΕΙ/ΤΕΙ
- Εξοικείωση με την χρήση Η/Υ
- Συνέπεια, Οργανωτικότητα, Υπεύθυνος
Παροχές
- Πολύ καλό εργασιακό περιβάλλον
- Σταθερός μισθός και ασφάλιση
ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΤΡΑ
Υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης
Η ” ΑΦΟΙ ΛΙΜΠΑΝΤΣΗ Α.Ε. ” η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της χονδρικής πώλησης οπωροκηπευτικών από το 1965 επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης.
Περιγραφή θέσης και καθήκοντα εργασίας:
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και καθημερινής αλληλογραφίας
- Υποδοχή πελατών και συνεργατών
- Εξυπηρέτηση και καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες
- Διαχείριση παραπόνων
- Ενημέρωση πελατών σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας και προώθηση αυτών
- Σύνταξη και παρακολούθηση προσφορών
Απαραίτητα Προσόντα
- Άριστες ικανότητες επικοινωνίας σε γραπτό και προφορικό λόγο
- Γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ
- Άριστες διαπροσωπικές, επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Πνεύμα συνεργασίας
Παροχές
Προσφέρουμε:
- Ικανοποιητικές απολαβές
- Ευκαιρίες εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΕΡΚΥΡΑ
Γραμματειακή υποστήριξη
H κτηματομεσιτική εταιρία Keller Williams One, έχοντας μία άκρως επιτυχημένη πορεία στον χώρο της Αγοράς Ακινήτων περισσότερα από 20 χρόνια και κατακτώντας επάξια τη Νο. 1 θέση στον κλάδο στην περιοχή της Θεσσαλίας, αναζητά άτομο για γραμματειακή υποστήριξη.
Οι αρμοδιότητες περιλαμβάνουν:
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
- Υποδοχή/ Εξυπηρέτηση πελατών
- Ενημέρωση προγράμματος CRM
- Διαχείριση κεντρικού e-mail και κατανομή των εισερχόμενων τηλεφωνημάτων
- Αρχειοθέτηση και διακίνηση εγγράφων και φακέλων
- Επικοινωνία με το δίκτυο της Keller Williams, σε Ελλάδα και εξωτερικό
Απαραίτητα Προσόντα
- Καλή γνώση αγγλικών (γραπτός και προφορικός λόγος)
- Πολύ καλή γνώση υπολογιστών (Microsoft, CRM)
- Ομαδικό πνεύμα
- Άριστη ικανότητα εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών
- Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
- Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
- Κάτοχος κάρτας ανεργίας (4μηνης)
Παροχές
- Συνεχής εκπαίδευση και υποστήριξη
- Οργανωμένο και άριστο εργασιακό περιβάλλον
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Bonus
ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΑΡΙΣΑ
Personal Assistant
Περιγραφή
CollegeLink, representing our esteemed clients, is on the lookout for a detail-oriented and proactive Personal Assistant to join a rapidly growing car rental network.
Our clients, operating under the brand Surprice Car Rentals, prioritize offering quality services at affordable rates, backed by 24/7 support.
Responsibilities
- Organize and manage the executive’s schedule, ensuring efficient use of time
- Coordinate appointments, meetings, and events
- Arrange travel logistics, including flights, accommodations, and transportation
- Facilitate the publication of content in magazines or other media platforms
- Collaborate with relevant parties to ensure timely and accurate submissions
- Respond to questionnaires and other inquiries promptly and professionally
- Manage email correspondence and prioritize communications
- Facilitate the publication of content in magazines or other media platforms
- Collaborate with department heads to optimize office processes
Απαραίτητα Προσόντα
- Fluency in English
- Efficiency, multi-tasking and organisational skills
- Proficiency in Microsoft Office, especially in creating presentations (PowerPoint)
- Availability to work in shifts
- Good understanding of management practices and techniques
- Excellent interpersonal skill
Παροχές
- Attractive remuneration package
- Intellectually stimulating work environment
- Continuous personal development within the company
- Ticket Restaurant
ΠΕΡΙΟΧΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Γραμματέας
Περιγραφή
αλυσίδας AEGEAN STAR HOTELS, επιθυμούν να προσλάβουν
Γραμματέα
Απαραίτητα Προσόντα
- Ανάλογη προϋπηρεσία
- Άριστη γνώση αγγλικής και γερμανικής γλώσσας
- Εξοικείωση με προγράμματα MS Office
- Υπευθυνότητα, συνέπεια και σοβαρότητα
- Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα
Παροχές
- Πλήρης ετήσια απασχόληση
- Διατροφή κατά τη διάρκεια λειτουργίας των ξεν/χείων
- Διαμονή εφόσον ζητηθεί
- Δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
- Πακέτο αποδοχών ανάλογο των προσόντων
Οι ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με πρόσφατη φωτογραφία
ΠΕΡΙΟΧΗ ΡΕΘΥΜΝΟ
Περιγραφή
Η εταιρεία MEGA SYSTEMS επιθυμεί να προσλάβει άτομο για γραμματειακή υποστήριξη με καθήκοντα :
- Προετοιμασία (άνοιγμα και κλείσιμο ) δρομολογίων (ΣΔΑ,ΣΔΕ)
- Έλεγχος οικονομικής καρτέλας πελατών
- Μηνιαία παραγγελία προϊόντων αποθήκης
Απαραίτητα Προσόντα
- Χρήση H/Y
- Γνώση αγγλικών
- Οργανωτικές ικανότητες
- Ομαδικό πνεύμα
- Ευγένεια
- Υπευθυνότητα
- Ευχέρεια στην επικοινωνία
Προαιρετικά προσόντα :
- Χρήση προγράμματος GALAXY
Παροχές
- Πλήρης ή εξάωρη απασχόληση 8:30 – 14:30
- Μισθός και πλήρης ασφάλιση
- Άριστο περιβάλλον εργασίας
ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΒΑΛΑ
Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης (Διοικητικός Υπάλληλος)
Περιγραφή
Απαραίτητα Προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ
- Άριστος χειρισμός Microsoft Office και Η/Υ γενικότερα
- Ικανότητα επίτευξης αποτελεσμάτων
- Υψηλή προσαρμοστικότητα και πνεύμα συνεργασίας εντός ομάδας
- Υψηλή επικοινωνιακή ικανότητα σε προφορικό και γραπτό λόγο
- Οργανωτική διάθεση, ικανότητα διαχείρισης χρόνου
- Κάρτα ανεργίας θα ληφθεί σοβαρά υπόψη
Επιθυμητά Προσόντα:
Θα ληφθεί σοβαρά υπόψιν η εργασιακή εμπειρία στους τομείς:
- Ασφαλιστικά
- Χρηματιστηριακά
- Ενέργεια
- Πωλήσεις
Παροχές
- Άμεση πρόσληψη
- Πλήρης απασχόληση
- Πλήρης ασφάλεια
- Εργασία σε ευχάριστο και επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕΡΡΕΣ