Δείτε παρακάτω 8 θέσεις ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ σε 7 πόλεις. Για να κάνετε αίτηση πατήστε πάνω στο ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ, στην αγγελία που σας ενδιαφέρει

Γραμματειακή υποστήριξη

Τεχνική Εταιρεία ζητά να προσλάβει Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης

Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (outlook, εκτυπωτές κ.ά.)

Παροχές

  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών

ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΤΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ


Η ANYBILL Α.Ε., εταιρεία με πολυετή εμπειρία στο χώρο της ψηφιοποίησης αναζητά υπάλληλο ψηφιοποίησης.

Η εργασία αφορά 5νθήμερη απασχόληση

Σύμβαση έργου.

Αντικείμενο θέσης

  • Ψηφιοποίηση αρχείου

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος Λυκείου ή ΑΕΙ/ΤΕΙ
  • Εξοικείωση με την χρήση Η/Υ
  • Συνέπεια, Οργανωτικότητα, Υπεύθυνος

Παροχές

  • Πολύ καλό εργασιακό περιβάλλον
  • Σταθερός μισθός και ασφάλιση

ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΑΤΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ


Υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης

Η ” ΑΦΟΙ ΛΙΜΠΑΝΤΣΗ Α.Ε. ” η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της χονδρικής πώλησης οπωροκηπευτικών από το 1965 επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό της υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης.

Περιγραφή θέσης και καθήκοντα εργασίας: 

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και καθημερινής αλληλογραφίας
  • Υποδοχή πελατών και συνεργατών
  • Εξυπηρέτηση και καθημερινή επικοινωνία με τους πελάτες
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Ενημέρωση πελατών σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας και προώθηση αυτών
  • Σύνταξη και παρακολούθηση προσφορών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστες ικανότητες επικοινωνίας σε γραπτό και προφορικό λόγο
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Άριστες διαπροσωπικές, επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Πνεύμα συνεργασίας

Παροχές

Προσφέρουμε: 

  • Ικανοποιητικές απολαβές
  • Ευκαιρίες εξέλιξης
  • Συνεχή εκπαίδευση

ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΕΡΚΥΡΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ


Γραμματειακή υποστήριξη

H κτηματομεσιτική εταιρία Keller Williams One, έχοντας μία άκρως επιτυχημένη πορεία στον χώρο της Αγοράς Ακινήτων περισσότερα από 20 χρόνια και κατακτώντας επάξια τη Νο. 1 θέση στον κλάδο στην περιοχή της Θεσσαλίας, αναζητά άτομο για γραμματειακή υποστήριξη.

Οι αρμοδιότητες περιλαμβάνουν:

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
  • Υποδοχή/ Εξυπηρέτηση πελατών
  • Ενημέρωση προγράμματος CRM
  • Διαχείριση κεντρικού e-mail και κατανομή των εισερχόμενων τηλεφωνημάτων
  • Αρχειοθέτηση και διακίνηση εγγράφων και φακέλων
  • Επικοινωνία με το δίκτυο της Keller Williams, σε Ελλάδα και εξωτερικό

Απαραίτητα Προσόντα

  • Καλή γνώση αγγλικών (γραπτός και προφορικός λόγος)
  • Πολύ καλή γνώση υπολογιστών (Microsoft, CRM)
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Άριστη ικανότητα εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων θα εκτιμηθεί
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση θα εκτιμηθεί
  • Κάτοχος κάρτας ανεργίας (4μηνης)

Παροχές

  • Συνεχής εκπαίδευση και υποστήριξη
  • Οργανωμένο και άριστο εργασιακό περιβάλλον
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Bonus

ΠΕΡΙΟΧΗ ΛΑΡΙΣΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ


Personal Assistant

Περιγραφή

CollegeLink, representing our esteemed clients, is on the lookout for a detail-oriented and proactive Personal Assistant to join a rapidly growing car rental network.

Our clients, operating under the brand Surprice Car Rentals, prioritize offering quality services at affordable rates, backed by 24/7 support.

Responsibilities

  • Organize and manage the executive’s schedule, ensuring efficient use of time
  • Coordinate appointments, meetings, and events
  • Arrange travel logistics, including flights, accommodations, and transportation
  • Facilitate the publication of content in magazines or other media platforms
  • Collaborate with relevant parties to ensure timely and accurate submissions
  • Respond to questionnaires and other inquiries promptly and professionally
  • Manage email correspondence and prioritize communications
  • Facilitate the publication of content in magazines or other media platforms
  • Collaborate with department heads to optimize office processes

Απαραίτητα Προσόντα

  • Fluency in English
  • Efficiency, multi-tasking and organisational skills
  • Proficiency in Microsoft Office, especially in creating presentations (PowerPoint)
  • Availability to work in shifts
  • Good understanding of management practices and techniques
  • Excellent interpersonal skill

Παροχές

  • Attractive remuneration package
  • Intellectually stimulating work environment
  • Continuous personal development within the company
  • Ticket Restaurant

ΠΕΡΙΟΧΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ


Γραμματέας

Περιγραφή

Το ξενοδοχεία Creta Star & Creta Royal Hotels, μέλη της
αλυσίδας AEGEAN STAR HOTELS, επιθυμούν να προσλάβουν

Γραμματέα

Απαραίτητα Προσόντα

  • Ανάλογη προϋπηρεσία
  • Άριστη γνώση αγγλικής και γερμανικής γλώσσας
  • Εξοικείωση με προγράμματα MS Office
  • Υπευθυνότητα, συνέπεια και σοβαρότητα
  • Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα

Παροχές

  • Πλήρης ετήσια απασχόληση
  • Διατροφή κατά τη διάρκεια λειτουργίας των ξεν/χείων
  • Διαμονή εφόσον ζητηθεί
  • Δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
  • Πακέτο αποδοχών ανάλογο των προσόντων

Οι ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα με πρόσφατη φωτογραφία

ΠΕΡΙΟΧΗ ΡΕΘΥΜΝΟ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ


Περιγραφή

Η εταιρεία MEGA SYSTEMS επιθυμεί να προσλάβει άτομο για γραμματειακή υποστήριξη με καθήκοντα :

  • Προετοιμασία (άνοιγμα και κλείσιμο ) δρομολογίων (ΣΔΑ,ΣΔΕ)
  • Έλεγχος οικονομικής καρτέλας πελατών
  • Μηνιαία παραγγελία προϊόντων αποθήκης

Απαραίτητα Προσόντα

  • Χρήση H/Y
  • Γνώση αγγλικών
  • Οργανωτικές ικανότητες
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευγένεια
  • Υπευθυνότητα
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία

Προαιρετικά προσόντα :

  • Χρήση προγράμματος GALAXY

Παροχές

  • Πλήρης ή εξάωρη απασχόληση 8:30 – 14:30
  • Μισθός και πλήρης ασφάλιση
  • Άριστο περιβάλλον εργασίας

ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΒΑΛΑ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ


Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης (Διοικητικός Υπάλληλος)

Περιγραφή

Η Interaction Brokers με 40 χρόνια παρουσίας στον κλάδο των ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών προϊόντων προτίθεται να προχωρήσει άμεσα σε πρόσληψη με σκοπό την κάλυψη της θέσης << Υπάλληλος Γραμματειακής Υποστήριξης >> στα κεντρικά γραφεία τα οποία στεγάζονται στο κέντρο των Σερρών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ / ΙΕΚ
  • Άριστος χειρισμός Microsoft Office και Η/Υ γενικότερα
  • Ικανότητα επίτευξης αποτελεσμάτων
  • Υψηλή προσαρμοστικότητα και πνεύμα συνεργασίας εντός ομάδας
  • Υψηλή επικοινωνιακή ικανότητα σε προφορικό και γραπτό λόγο
  • Οργανωτική διάθεση, ικανότητα διαχείρισης χρόνου
  • Κάρτα ανεργίας θα ληφθεί σοβαρά υπόψη

Επιθυμητά Προσόντα:
Θα ληφθεί σοβαρά υπόψιν η εργασιακή εμπειρία στους τομείς:

  1. Ασφαλιστικά
  2. Χρηματιστηριακά
  3. Ενέργεια
  4. Πωλήσεις

Παροχές

  • Άμεση πρόσληψη
  • Πλήρης απασχόληση
  • Πλήρης ασφάλεια
  • Εργασία σε ευχάριστο και επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΕΡΡΕΣ

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Για πότε μεταφέρεται η αργία της Πρωτομαγιάς. Έκτακτο Επίδομα Πάσχα: Ποιοι το δικαιούνται-Τα ποσά. 1.529 προσλήψεις στο υπουργείο Πολιτισμού