Δείτε επίσης: Προσλήψεις σε ΔΕΗ, JUMBO, MARKET IN, THE MART, JYSK, ΚΑΥΚΑΣ και άλλες εταιρείες

Δείτε αναλυτικά στις παρακάτω αγγελίες εργασίας: ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Area Manager στη Νότια Ελλάδα

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Area Manager στη Νότια Ελλάδα, σε μία από τις εξής περιοχές: Πελοπόννησος, Αιτωλοακαρνανία, Δυτική Αττική, Κρήτη, Επτάνησα / Ζάκυνθος / Κεφαλλονιά.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε μια θέση-κλειδί στην εταιρία. Έχετε υπό την επίβλεψή σας περίπου 5 καταστήματα σε μια ευρύτερη περιοχή στη Νότια Ελλάδα, ενεργώντας τοπικά ως ένας επιχειρηματίας.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την επίτευξη των στόχων, το σύνολο της απόδοσης των καταστημάτων της ευθύνης σας και την πορεία των επιχειρηματικών δεικτών.
  • Έχετε στη διοικητική σας ευθύνη περίπου 100 άτομα. Συμμετέχετε στην επιλογή, την εκπαίδευση και την προσωπική τους ανάπτυξη.
  • Είστε αρμόδιος-α για θέματα ροών και διαδικασιών, διαχείρισης εμπορευμάτων, καθώς και για την εφαρμογή και τον έλεγχο των εταιρικών οδηγιών.

Το προφίλ σας:

  • Ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ / ΑΕΙ), ιδανικά σε οικονομικές επιστήμες ή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
  • Ιδανικά σχετική προϋπηρεσία στον χώρο του εμπορίου
  • Καλή γνώση αγγλικών ή γερμανικών
  • Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου, ευελιξία μετακινήσεων και μετεγκατάστασης
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα διοίκησης και παρακίνησης προσωπικού, ομαδικό πνεύμα
  • Προσαρμογή στις αλλαγές και ικανότητα επίλυσης ζητημάτων αντιμετωπίζοντάς τα ως πρόκληση
  • Ενθουσιασμός και δυναμικότητα για την ανάληψη μιας υπεύθυνης και απαιτητικής θέσης

Τι προσφέρουμε:

  • Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με εξαιρετικές δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης 15 περίπου μηνών με την υποστήριξη έμπειρων στελεχών.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 2.660 € μεικτά (κατά την εκπαίδευση) και φτάνουν τα 4.300 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Εταιρικό αυτοκίνητο, που μπορείτε να χρησιμοποιείτε και στον ελεύθερο χρόνο σας, κινητό τηλέφωνο και iPad.
  • Κατάλληλη προετοιμασία ώστε να αντεπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ


Media Planner στη Σίνδο Θεσσαλονίκης

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Εργάζεστε στον τομέα Marketing στις εγκαταστάσεις μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
  • Δημιουργείτε, παρακολουθείτε και ελέγχετε τα media plans σε καθημερινή βάση.
  • Επικοινωνείτε με media agencies και διαφημιστικά μέσα (έντυπα, τηλεοπτικά, ραδιοφωνικά, outdoor).
  • Υποστηρίζετε τον Media Manager στη συλλογή πληροφοριών και την αξιολόγηση νέων προτάσεων.
  • Αποτελείτε μέρος μιας δημιουργικής ομάδας και συνεισφέρετε με νέες ιδέες και προτάσεις.
  • Συμμετέχετε σε διαπραγματεύσεις και διαχειρίζεστε συμβόλαια, προσφορές και τιμολόγια.
  • Παρακολουθείτε αναφορές, αναλύετε δεδομένα και προετοιμάζετε παρουσιάσεις.

Το προφίλ σας:

  • Ανώτατες σπουδές (ΑΕΙ) σε Marketing, Advertising, Επικοινωνία, ΜΜΕ ή Business
  • Απαραίτητη σχετική 4ετής προϋπηρεσία
  • Άριστα αγγλικά, επιθυμητά τα γερμανικά
  • Πολύ καλή χρήση MS Office
  • Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ.
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες, συνεργασία και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα

Τι προσφέρουμε:

  • Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.920 € μεικτά και φτάνουν τα 2.630 € στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης ώστε να αντεπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ


Key User Συστημάτων Μισθοδοσίας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Εργάζεστε στον τομέα διαχείρισης προσωπικού (μισθοδοσία) στα κεντρικά μας γραφεία στη Σίνδο Θεσσαλονίκης.
  • Συμβάλλετε στη διαμόρφωση και την εξέλιξη των πληροφοριακών συστημάτων μισθοδοσίας (SAP).
  • Συντάσσετε τεχνικές προδιαγραφές και τεστάρετε νέες εκδόσεις.
  • Υποστηρίζετε τα πληροφοριακά συστήματα μισθοδοσίας και συμμετέχετε σε projects.
  • Παράγετε και ελέγχετε αναφορές δεικτών και αναλύετε δεδομένα μισθοδοσίας.

Το προφίλ σας:

  • Ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ / ΑΕΙ), ιδανικά σε Οικονομικά ή Πληροφορική
  • Εμπειρία σε πληροφοριακά συστήματα (SAP, SCAN) μισθοδοσίας (π.χ. testing, updates, support)
  • Γνώση διαδικασιών μισθοδοσίας, ιδανικά προϋπηρεσία σε in-house τμήμα μισθοδοσίας
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Άριστος χειρισμός MS Office (ιδιαίτερα Excel)
  • Δίπλωμα οδήγησης Ι.Χ.
  • Αναλυτική σκέψη, ομαδικό πνεύμα, αξιοπιστία, εχεμύθεια

Τι προσφέρουμε:

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1.920 € μεικτά (και αναλόγως προφίλ υποψηφίου-ας).
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης ώστε να αντεπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ


Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στη Μυτιλήνη

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Είστε απόφοιτος ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης.
  • Ιδανικά διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350 € μεικτά και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης περίπου 5 μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ


Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στην Κω

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Είστε απόφοιτος ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης.
  • Ιδανικά διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου.
  • Είστε εξοικειωμένος με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.550 € μεικτά και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά το 2ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ


Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στην Κόρινθο

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε την διαχείριση του καταστήματος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια καταστήματος.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την εφαρμογή ροών και διαδικασιών και την επίτευξη των στόχων και επιχειρηματικών δεικτών.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την εξυπηρέτηση και τη θετική αγοραστική εμπειρία των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατάστημα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του καταστήματος και τις απογραφές.
  • Εργάζεστε με 5ήμερη 8ωρη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες.

Το προφίλ σας:

  • Ιδανικά ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ / ΑΕΙ) σε Οικονομικά ή Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  • Εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου θα εκτιμηθεί.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους πελάτες και τους συναδέλφους σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε δυνατότητες εξέλιξης αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350 € μεικτά τον μήνα και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης 7 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση ώστε να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ


Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στη Χίο

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του καταστήματος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια καταστήματος.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την εφαρμογή ροών και διαδικασιών και την επίτευξη των στόχων και επιχειρηματικών δεικτών.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την εξυπηρέτηση και τη θετική αγοραστική εμπειρία των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατάστημα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του καταστήματος και τις απογραφές.
  • Εργάζεστε με 5ήμερη 8ωρη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες.

Το προφίλ σας:

  • Ιδανικά ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ / ΑΕΙ) σε Οικονομικά ή Διοίκηση Επιχειρήσεων.
  • Εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου θα εκτιμηθεί.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους πελάτες και τους συναδέλφους σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε δυνατότητες εξέλιξης, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350 € μεικτά τον μήνα και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Πρόγραμμα εκπαίδευσης 7 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση ώστε να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ


Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στο Αλιβέρι Ευβοίας

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Είστε απόφοιτος ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης.
  • Ιδανικά διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350 € μεικτά και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση.

Πληροφορίες εδώΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε επίσης: Προσλήψεις σε ΔΕΗ, JUMBO, MARKET IN, THE MART, JYSK, ΚΑΥΚΑΣ και άλλες εταιρείες

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.