ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΔΗΜΟΣ ΒΟΛΒΗΣ – Ανακοίνωση για την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου τριών (3) ατόμων για την υλοποίηση του προγράμματος των παιδικών σταθμών του ΟΚΠΑΠ Δήμου Βόλβης και συγκεκριμένα:

 

Α/ΑΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΟΜΩΝΕΙΔΙΚΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ
1.

ΤΕ

ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ

1Πτυχίο ή δίπλωμα τμήματος Βρεφονηπιοκομίας ή Προσχολικής Αγωγής ΤΕΙ ή το ομώνυμο πτυχίο ή δίπλωμα Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής ( Π.Σ.Ε ) ΤΕΙ ή αντίστοιχο κατά ειδικότητα πτυχίο ή δίπλωμα ΤΕΙ ή Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής ( Π.Σ.Ε) ΤΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμος τίτλος σχολών της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας ή το ομώνυμο ή αντίστοιχο κατά ειδικότητα πτυχίο ΚΑΤΕΕ ή ισότιμος τίτλος της ημεδαπής ή αλλοδαπής, αντίστοιχης ειδικότητας.Από την υπογραφή της σύμβασης έως δύο (2) μήνες

Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν ηλικία άνω των 18 ετών και να μην έχουν κώλυμα κατά το άρθρο 169 του Ν. 3584/07.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι ενδιαφερόμενοι μαζί με την αίτησή τους πρέπει να υποβάλουν υποχρεωτικώς τα εξής δικαιολογητικά: Για όλες τις κατηγορίες
1. Κυρωμένο φωτοαντίγραφο του τίτλου των σπουδών τους. Σε περίπτωση πτυχίου ή τίτλου σπουδών της αλλοδαπής επίσημη μετάφραση αυτού.

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει μαζί με την αίτηση και τα ανωτέρω απαραίτητα δικαιολογητικά συμμετοχής να προσκομίσουν και
Α) φωτοαντίγραφο της αστυνομικής τους ταυτότητας καθώς και
Β) Υπεύθυνη δήλωση ότι πληρούν τα γενικά προσόντα διορισμού που προβλέπονται για τους υπαλλήλους του ν. 3584/07
Γ) Υπεύθυνη δήλωση ότι δεν υφίσταται κώλυμα απασχόλησης ως ορίζεται στο π.δ. 164/2004 και στον Ν.2190/1994.
Δ) Κάρτα Ανεργίας
Ε) Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης ΣΤ) Εκκαθαριστικό εφορίας

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση στα γραφεία της υπηρεσίας μας από την Τετάρτη 09/12/2015 έως και την Παρασκευή 11/12/2015 (προθεσμία 3 ημερών), στην Απολλωνία στο Κοινοτικό Κατάστημα που στεγάζεται ο Ο.Κ.Π.Α.Π. κατά τις εργάσιμες ώρες.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΔΩ

Δείτε ανοιχτές θέσεις εργασίας ΕΔΩ