ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ – ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ

Ανακοίνωση για τη σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου με ένα (1) άτομο για την εκτέλεση του έργου «Εύρυθμη λειτουργία του Δημοτικού Ωδείου», συνολικής διάρκειας έως 5 μήνες και 27 ημέρες. Στο πλαίσιο του έργου αυτού θα απασχοληθεί ανά τόπο εκτέλεσης ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης ο εξής αριθμός ατόμων

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ανά κωδικό απασχόλησης)
Κωδικός απ/σηςΤόπος ΕκτέλεσηςΕιδικότηταΔιάρκεια σύμβασηςΑριθμός ατόμων
101Δήμος ΠεριστερίουΔΕ Καθηγητής βιολιούΈως 5 μήνες και 27 ημέρες από την ημερομηνία πρόσληψης1

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ, ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι δέκα (10) ημέρες (υπολογιζόμενες ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της περίληψης της παρούσας σε ημερήσια εφημερίδα και της ανάρτησης της ανακοίνωσης στο χώρο ανακοινώσεων του Δήμου Περιστερίου και στην ιστοσελίδα του Δήμου www.peristeri.gr.
Οι αιτήσεις των ενδιαφερομένων θα γίνονται δεκτές είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, στο πρωτόκολλο του Δήμου, Πλατεία Δημοκρατίας 1, Τ.Κ.12134, Περιστέρι, απευθύνοντάς την στο Τμήμα Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού (τηλ. επικοινωνίας: 210.57.01.106, 210.57.83.260).

ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ
Η αξιολόγηση των υποψηφίων θα γίνει από τριμελή επιτροπή που θα ορίσει με απόφασή του ο Δήμαρχος Περιστερίου και η οποία θα συνεδριάσει στο Ωδείο (κτίριο ΚΥΒΕ) μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων.

Η επιτροπή αξιολόγησης συνέρχεται την έκτη (6) εργάσιμη ημέρα από τη λήξη της προθεσμίας των αιτήσεων και δύναται να καλέσει σε ακρόαση υποψηφίους, αν κρίνει αυτό αναγκαίο, σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί στους ίδιους.

Οι πίνακες κατάταξης των υποψηφίων αναρτώνται στο κτίριο του Δήμου Περιστερίου. Κατά των ανωτέρω πινάκων, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ενστάσεις ενώπιον της επιτροπής, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία, η οποία λήγει μετά την πάροδο πέντε (5) ημερών από την ανάρτησή τους.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΔΩ

Δείτε ανοιχτές θέσεις εργασίας ΕΔΩ