Υποδιευθυντές-τριες Καταστημάτων στο Νομό Χαλκιδικής

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας

 

  • Υποστηρίζετε και αντικαθιστάτε το/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος στα καθήκοντά του, αναλαμβάνοντας υπεύθυνα τη διαχείριση ενός κατ/τος
  • Φροντίζετε για την εξυπηρέτηση των πελατών και ασχολείστε με εργασίες όπως διάταξη και παρουσίαση των εμπορευμάτων, παραγγελίες και ανεφοδιασμό, χρηματοοικονομική διαχείριση, απογραφές
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος, την καθαριότητα και εφαρμογή των κανονισμών υγιεινής και την επίτευξη των στόχων, συντονίζοντας παράλληλα τους Πωλητές-τριες /Ταμίες, μέσω προγράμματος εργασίας
  • Εργάζεστε με πλήρη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες

Το προφίλ σας

 

  • Διαθέτετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας απέναντι στους πελάτες
  • Εργάζεστε με υπευθυνότητα και συνέπεια
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητες διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού
  • Ιδανικά είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης, με εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου

Τι προσφέρουμε

 

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1350€ μικτά μηνιαία
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, 20 περίπου εβδομάδων, σας παρέχουμε όλα τα απαραίτητα εφόδια για τη θέση σας. Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης είστε έτοιμοι-ες να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας και να αναλάβετε σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο

Σας κινήσαμε το ενδιαφέρον;

Θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σας. Παρακαλούμε επισυνάψτε το σε Word ή PDF, στα ελληνικά (με εξαίρεση τις διεθνείς αγγελίες).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ