Προσλήψεις για τις κρατικές κατασκηνώσεις 2017 (προσόντα & δήμοι)

 

Ξεκινάει το επόμενο διάστημα το πρόγραμμα κρατικών κατασκηνώσεων για το έτος 2017 και ο αριθμός των φιλοξενουμένων θα ανέλθει σε 9.220 άτομα. Η κατανομή που προβλέπει σχετική υπουργική απόφαση καθορίζει ότι θα φιλοξενηθούν 5.500 παιδιά, 1.420 ηλικιωμένοι και 2.290 άτομα με αναπηρίες (παιδιά και ενήλικες).

 

Κάθε Παιδική Εξοχή – Κατασκήνωση του Κρατικού Προγράμματος διοικείται από Διοικητικό Συμβούλιο, που συγκροτείται με απόφαση του οικείου Δημάρχου, και του οποίου η σύνθεση καθορίζεται ως εξής:
–    Ένας (1) υπάλληλος του οικείου Δήμου.
–    Ένας (1) εκπρόσωπος της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας.
–    Ένα (1) μέλος που να διακρίνεται για την κοινωνική του δράση και προσφορά, οριζομένων μεταξύ αυτών του Προέδρου, του Αντιπροέδρου και του Οικονομικού Συμβούλου.

Ο Συντονιστής (Αρχηγός) έχει την ευθύνη της ομαλής λειτουργίας και του συντονισμού των δράσεων προσωπικού και κατασκηνωτών σε καθημερινή βάση. Ενημερώνεται έγκαιρα για την τοποθέτηση του όχι όμως νωρίτερα των 15 ημερών από την έναρξη της πρώτης κατασκηνωτικής περιόδου.

Στο έργο του αυτό υποβοηθείται από τους Επιμελητές, τους Τμηματάρχες, τους Ομαδάρχες, τους γυμναστές και τους ειδικούς συνεργάτες σε θέματα ψυχαγωγίας και χειροτεχνίας.

Οι διαχειριστές βρίσκονται στον χώρο της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης 15 ημέρες πριν και 10 ημέρες μετά ενώ τα στελέχη και το υπόλοιπο προσωπικό 3 ημέρες πριν και 3 ημέρες μετά την έναρξη και τη λήξη της κατασκηνωτικής περιόδου, αντίστοιχα.

Για την υγιεινή του χώρου της κάθε Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης και την υγεία των κατασκηνωτών υπεύθυνος είναι ο γιατρός της Παιδικής Εξοχής -Κατασκήνωσης. Μετέχει ενεργά καθημερινά στη ζωή της Παιδικής Εξοχής -Κατασκήνωσης, προσφέρει τις πρώτες βοήθειες σε κατασκηνωτές και προσωπικό και συνεργάζεται άμεσα με το Συντονιστή σε θέματα πρόληψης, διαιτολογίου κ.λπ. Στο έργο του βοηθείται από Νοσοκόμα/ο.

Ο Διαχειριστής και ο βοηθός του είναι αρμόδιοι για τον εξοπλισμό της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης με αναλώσιμο και μη αναλώσιμο υλικό.

Ο Διαχειριστής καλύπτει τα τρέχοντα λειτουργικά έξοδα από κονδύλιο ύψους όχι ανώτερου των 293,47 ευρώ ανανεούμενο με την παρουσίαση των σχετικών αποδείξεων.

Το Διαιτολόγιο καθορίζεται μετά από συνεργασία Συντονιστή, Γιατρού και Διαχειριστή. Εγκρίνεται από το Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης. Λαμβάνονται κάθε φορά υπόψη μεμονωμένες περιπτώσεις ειδικής διατροφής κατασκηνωτών για λόγους υγείας ή θρησκευτικούς.

Η προετοιμασία των κατάλληλων γευμάτων και ροφημάτων σε σκεύη και χώρους καθαρούς και η διανομή τους σε προκαθορισμένες ώρες βάσει του ωρολογίου καθημερινού προγράμματος της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης είναι ευθύνη του μάγειρα και του βοηθού του.

Σύμφωνα με την απόφαση για το έτος 2017 η οργάνωση και η λειτουργία των Παιδικών Εξοχών – Κατασκηνώσεων του Κρατικού Προγράμματος θα πραγματοποιηθεί στους παρακάτω Δήμους:

A/A

ΔΗΜΟΣ

Α/Α

ΟΝΟΜΑΣΙΑ

ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΕΞΟΧΗΣ

– ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

1.

ΠΕΝΤΕΛΗΣ

1

Β’ Ν. ΠΕΝΤΕΛΗΣ

ΠΕΝΤΕΛΗΣ

2.

ΤΡΟΙΖΗΝΙΑΣ

3

ΓΑΛΑΤΑ ΠΟΡΟΥ

3.

ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

4

Δ’ ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ

5

Ε’ ΑΓ. ΑΝΔΡΕΑ

4.

ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ

6

ΚΕΡΑΤΕΑΣ

5.

ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ

7

ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΜΠΟΥΚΑ

6.

ΓΡΕΒΕΝΩΝ

8

ΦΙΛΙΠΠΑΙΩΝ ΓΡΕΒΕΝΩΝ

7.

ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ

9

ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΔΡΑΜΑΣ

8.

ΠΑΓΓΑΙΟΥ

10

Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

9.

ΘΑΣΟΥ

11

ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΘΑΣΟΥ

10.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ­ΠΟΛΗΣ

12

ΜΑΚΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

11.

ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ

13

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΟΚΚΙΝΗ ΧΑΝΙ

12.

ΧΑΝΙΩΝ

14

ΚΑΛΑΘΑ ΧΑΝΙΩΝ

13.

ΒΟΛΒΗΣ

15

ΣΤΑΥΡΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

14.

ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ

16

ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

15.

ΠΟΛΥΓΥΡΟΥ

17

ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

16.

ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ

18

ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ ΠΙΕΡΙΑΣ

17.

ΣΕΡΡΩΝ

19

ΧΡΥΣΟΠΗΓΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

18.

ΛΙΜΝΗΣ ΠΛΑΣΤΗΡΑ

20

ΝΕΡΑΪΔΑΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

19.

ΑΓΙΑΣ

21

ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ

ΛΑΡΙΣΑΣ

20.

ΒΟΛΟΥ

22

Β’ ΠΟΡΤΑΡΙΑΣ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

21.

ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ

23

ΠΕΥΚΗΣ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

22.

ΚΕΡΚΥΡΑΣ

24

ΣΤΑΜΑΤΙΟΣ ΔΕΣΣΥΛΑΣ ΟΡΜΟΥ ΓΟΥΒΙΩΝ

ΚΕΡΚΥΡΑΣ

23.

ΣΙΚΥΩΝΙΩΝ

25

Η’ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΚΛΗΜΕΝΤΙΟΥ ΚΑΙΣΑΡΕΙΑΣ)

24.

ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

26

ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ

ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

25.

ΛΕΣΒΟΥ

27

ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗ

26.

ΣΑΜΟΥ

28

ΠΡΙΝΙΩΝ ΣΑΜΟΥ

27.

ΧΙΟΥ

29

ΣΚΛΑΒΙΩΝ ΧΙΟΥ

28.

ΜΩΛΟΥ – ΑΓΙΟΥ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

30

Α’ ΚΑΜ. ΒΟΥΡΛΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

31

Β’ ΚΑΜ. ΒΟΥΡΛΩΝ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Το προσωπικό βοηθητικών εργασιών είναι επιφορτισμένο με την καθαριότητα των χώρων που σερβίρονται τα γεύματα, καθώς και των χώρων υγιεινής κ.λπ.

Στις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις, κατά τις περιόδους που φιλοξενούνται παιδιά απαγορεύεται η λειτουργία καντίνας ή κυλικείου. Επιτρέπεται μόνο κατά τις περιόδους που φιλοξενούνται οικογένειες, ηλικιωμένα άτομα και άτομα με αναπηρίες. Το ποσοστό κέρδους θα ανέρχεται σε 15% βάσει των τιμολογίων αγοράς, τα οποία θα εκδίδονται στο όνομα του ιδιώτη μισθωτή της καντίνας, και όχι της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης. Την επίβλεψη για τη σωστή λειτουργία της, θα έχει το Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης. Το ποσόν που θα καταβάλλεται από τον ιδιώτη μισθωτή στην Παιδική Εξοχή – Κατασκήνωση, θα διατίθεται ύστερα από απόφαση του Δ.Σ. αυτής για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών κ.λπ.

Στις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις φιλοξενούνται: Α. παιδιά ηλικίας 6-16 ετών, που έχουν ανάγκη παραθερισμού. Από τις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις αποκλείονται μέχρι αποκαταστάσεως της υγείας τους, τα παιδιά που πάσχουν από μεταδοτικά νοσήματα (κοκίτης κ.λπ.) και εντελώς τα παιδιά που πάσχουν από ψυχονευ-ρωτικά νοσήματα (επιληψία κ.λπ.).

Στις Παιδικές Εξοχές – Κατασκηνώσεις φιλοξενούνται και παιδιά με αναπηρίες, που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις και διαθέτουν ιατρική βεβαίωση ότι η κα-τάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης.

Παράλληλα φιλοξενούνται ηλικιωμένοι είτε επισκέπτονται ΚΑΠΗ είτε όχι, εφόσον βρίσκονται σε οικονομική αδυναμία, είναι μόνοι λόγω έλλειψης άλλης οικογένειας, χηρείας κ.λπ. και διαθέτουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα κατασκήνωσης αλλά και ενήλικοι με αναπηρίες εφόσον προσκομίσουν ιατρική βεβαίωση ότι η κατάσταση της υγείας τους επιτρέπει τη συμμετοχή τους σε πρόγραμμα κατασκήνωσης.

Διαδικασίες Συμμετοχής

Οι εγγραφές των κατασκηνωτών (πλην των ατόμων με αναπηρίες) γίνονται στους Δήμους που θα λειτουργήσουν κατασκηνώσεις μέχρι την 9η Ιουνίου 2017.

Για την εγγραφή των παιδιών απαιτείται:
–    Αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα προς το Δήμο που έχει την ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας της κατασκήνωσης στην οποία αναγράφεται το ονοματεπώνυμο, το φύλο και η ηλικία του παιδιού. Υπεύθυνη Δήλωση του γονέα ή κηδεμόνα στην οποία να αναγράφεται το ύψος του ετήσιου οικογενειακού εισοδήματος του προηγούμενου έτους, ο αριθμός των προστατευόμενων μελών, οι ηλικίες των τέκνων, ο τύπος της οικογένειας (π.χ. μονογε-ονεική, τρίτεκνη, πολύτεκνη), άλλα κοινωνικά χαρακτηριστικά (π.χ. δικαιούχοι ΚΕΑ, άνεργοι, ανασφάλιστοι, σε κατάσταση ένδειας, οικογένειες σε κρίση, πληθυσμιακές μειονότητες κ.λπ.).
–    Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα στην οποία υποχρεωτικά να αναγράφεται: η κατάσταση υγείας του παιδιού, ο εμβολιασμός του με τα υποχρεωτικά εμβόλια, ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα, ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα και τυχόν λοιπές παρατηρήσεις (φαρμακευτική αγωγή, αλλεργίες κ.λπ.).
Για την εγγραφή ηλικιωμένων ατόμων απαιτείται: Αίτηση του ατόμου στο Δήμο που έχει την ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας της κατασκήνωσης.
–    Υπεύθυνη δήλωση που θα αναφέρει το ύψος του οι-κογενειακού ή ατομικού εισοδήματος του.
–    Βεβαίωση ιδιώτη γιατρού ή γιατρού του ασφαλιστικού φορέα στην οποία υποχρεωτικά να αναγράφεται ότι δεν πάσχει από μεταδοτικά νοσήματα και ότι η εν γένει κατάσταση της υγείας του επιτρέπει τη συμμετοχή του σε κατασκηνωτικό πρόγραμμα.

Οι αιτήσεις θα διαβιβάζονται ατομικά ή συλλογικά μέσω των ΚΑΠΗ που συμμετέχει κάθε ηλικιωμένος.

Για την εγγραφή ατόμων και αναπηρίες οι αιτήσεις θα υποβάλλονται στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Γονέων και Κηδεμόνων Ατόμων με Αναπηρίες (Π.Ο.Σ.Γ.Κ.Α.με.Α.) που εδρεύει επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 236, Ηλιούπολη, τηλέφωνο 210 52 36 501, η οποία θα έχει και την ευθύνη επιλογής των κατασκηνωτών, των συνοδών και του ειδικού προσωπικού. Σχετικές οδηγίες θα εκδοθούν από τη Διεύθυνση Προστασίας ΑμεΑ του Υπουργείου.

Κατά την επιλογή των κατασκηνωτών προτιμούνται οι οικονομικά ασθενέστεροι.

Οι κατηγορίες των κατασκηνωτών θα καταβάλλουν ένα συμβολικό ποσό συμμετοχής που θα καθορισθεί με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης όπου θα ρυθμίζονται και οι σχετικές λεπτομέρειες.

Οι Δήμοι που θα λειτουργήσουν Παιδικές Εξοχές – Κα-τασκηνώσεις του Κρατικού Προγράμματος υποχρεωτικά θα πρέπει να φιλοξενήσουν κατασκηνωτές και από τους άλλους Δήμους της χώρας, εφόσον υποβληθούν σχετικές αιτήσεις.

Προσωπικό
Κάθε Παιδική Εξοχή – Κατασκήνωση πλαισιώνεται από το ακόλουθο προσωπικό: α) ένα συντονιστή
β) έναν επιμελητή για μέχρι 60 παιδιά
γ) έναν ομαδάρχη για μέχρι 15 παιδιά
δ) ένα γιατρό
ε) ένα νοσοκόμο
στ)ένα γυμναστή μέχρι 75 παιδιά
ζ) έναν ειδικό συνεργάτη, ειδικευμένο σε θέματα ψυ-χαγωγίας για μέχρι 75 παιδιά
η) έναν ειδικό συνεργάτη, ειδικευμένο σε θέματα χει-ροτεχνίας για μέχρι 75 παιδιά
θ) ένα διαχειριστή
ι) ένα βοηθό διαχειριστή
ια) ένα μάγειρα
ιβ) ένα βοηθό μάγειρα
ιγ) έναν αποθηκάριο
ιδ) έναν ειδικό τεχνίτη και ανάλογο προσωπικό βοηθητικών εργασιών.
Δύναται να υπάρχει υπεύθυνος στις κατασκηνώσεις ηλικιωμένων. Το προαναφερόμενο προσωπικό θα κατανεμηθεί από το Υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σε κάθε Παιδική Εξοχή -Κατασκήνωση, προκειμένου στη συνέχεια να γίνει η πρόσληψη του από τον οικείο Δήμο σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Προσόντα στελεχών
Τα στελέχη της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης είναι απόφοιτοι της σχολής Εκπαίδευσης Στελεχών Παιδικών Εξοχών ή απόφοιτοι των ΙΕΚ με ειδικότητα στελεχών κα-τασκηνώσεων.

Ο Συντονιστής είναι πτυχιούχος Ανώτατης ή Ανώτερης Σχολής. Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων με τα παραπάνω προσόντα, προτιμώνται απόφοιτοι Λυκείου με ευδόκιμη κατασκηνωτική εμπειρία.
Ο Επιμελητής είναι απόφοιτος τουλάχιστον Β’ τάξεως Λυκείου με ευδόκιμη κατασκηνωτική εμπειρία.
Ο Τμηματάρχης είναι άτομο με ευδόκιμη κατασκηνω-τική εμπειρία, απόφοιτος Λυκείου.
Ο Ομαδάρχης είναι απόφοιτος Α’ τάξης Λυκείου.
Οι Ειδικοί Συνεργάτες είναι πτυχιούχοι ή φοιτητές των παρακάτω σχολών:
α) Παιδαγωγικών Τμημάτων και ΤΕΙ Βρεφονηπιοκομίας
β) Τ.Ε.Ε.ΦΑ.
γ) Τμημάτων Κοινωνικής και Εκπαιδευτικής Πολιτικής
δ) θεατρικών και Δραματικών Σχολών
ε) Μουσικών και χορευτικών σχολών και
στ) Σχολών καλλιτεχνικών μαθημάτων.
Σε περίπτωση έλλειψης υποψηφίων με τα παραπάνω προσόντα είναι δυνατή η πρόσληψη στελεχών με κατα-σκηνωτική εμπειρία που να αποδεικνύεται.

Προσόντα λοιπού προσωπικού
Ο Διαχειριστής είναι τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου και κατά προτίμηση υπάλληλος του οικείου Δήμου, καθώς είναι υπόλογος και υπεύθυνος έναντι του Δήμου και του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Σε περίπτωση που ως διαχειριστής επιλεγεί υπάλληλος του οικείου Δήμου η θέση αυτή δεν θα προκηρυχθεί για πλήρωση.
Ο Γιατρός της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης είναι απόφοιτος ιατρικής Σχολής με άδεια άσκησης επαγγέλματος και υποχρεούται να βρίσκεται καθημερινά στους χώρους της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης.
Ο Νοσοκόμος είναι απόφοιτος σχολής Νοσοκόμων με άδεια άσκησης επαγγέλματος ή τελειόφοιτος Σχολής Νοσοκόμων.
Ο Μάγειρας και ο βοηθός του είναι απόφοιτοι ή τελει-όφοιτοι Σχολής Μαγείρων ή ΥΕ με εμπειρία στην ειδικότητα που να αποδεικνύεται.
Ο Αποθηκάριος είναι τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου και κατά προτίμηση με προϋπηρεσία που να αποδεικνύεται.
Ο Ειδικός Τεχνίτης απόφοιτος ανάλογης Σχολής ή με εμπειρία στην ειδικότητα που να αποδεικνύεται. Βοηθητικό προσωπικό χωρίς ιδιαίτερα προσόντα.

Οι κάθε είδους προμήθειες αναλώσιμου και μη αναλώσιμου υλικού διενεργούνται με μειοδοτικό διαγωνισμό, σύμφωνα με τις ισχύουσες για τους Δήμους διατάξεις.
Επίσης η εκτέλεση εργασιών στις κατασκηνώσεις γίνεται από τους Δήμους σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.

Δεν επιτρέπεται η παραχώρηση του χώρου και των εγκαταστάσεων της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης σε φορείς για τη λειτουργία κατασκηνωτικού προγράμματος.
Επιτρέπεται η παραχώρηση μέρους των εγκαταστάσεων των Παιδικών Εξοχών – Κατασκηνώσεων σε ενδιαφερόμενους φορείς (π.χ. σχολεία, συλλόγους, κ.λπ.) για να χρησιμοποιηθούν περιστασιακά για διάφορες εκδηλώσεις τους και όχι για να λειτουργήσουν ως κατασκηνώσεις, σε χρόνο εκτός κατασκηνωτικής περιόδου. Για την παραχώρηση απαιτείται απόφαση του Υπουργού Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που εκδίδεται ύστερα από αίτηση του ενδιαφερόμενου φορέα, σχετική απόφαση του Δ. Σ. της Παιδικής Εξοχής -Κατασκήνωσης και σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημάρχου.

Οι εξουσιοδοτημένοι με την παρούσα απόφαση Δήμοι, δύνανται και σε συνεργασία με άλλους Δήμους, να ανα-λαμβάνουν τη λειτουργία των παιδικών εξοχών – κατα-σκηνώσεων της χωροταξικής τους αρμοδιότητας για τις οποίες έχει αποφασισθεί η αναστολή λειτουργίας τους, καθώς και των παιδικών εξοχών – κατασκηνώσεων που θα λειτουργήσουν κατά το τρέχον έτος μετά το πέρας της προγραμματισμένης από το Υπουργείο Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης κατασκηνωτικής περιόδου, εντός του χρονικού διαστήματος 1ης Ιουνίου έως 30ης Σεπτεμβρίου, με ίδια μέσα.
Για την ανάληψη λειτουργίας απαιτείται απόφαση του Υπουργού Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης που εκδίδεται ύστερα από πρόταση του Δ.Σ. της Παιδικής Εξοχής – Κατασκήνωσης, οικονομική έκθεση της αρμόδιας υπηρεσίας του Δήμου (ή των Δήμων) με εκτίμηση της δαπάνης, σχετική Πρόταση Ανάληψης Υποχρέωσης που συντάσσεται από την οικονομική υπηρεσία του Δήμου (ή των Δήμων), εξασφάλιση του απαιτούμενου προσωπικού κατ’ εφαρμογή των άρθρων 7, 8, και 9 της παρούσας και σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου (ή των Δημοτικών Συμβουλίων).
(πηγή)ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ