H επανατοποθέτηση του ολλανδικού κολοσσού Spar έρχεται να «ταράξει τα νερά» στον χάρτη των σούπερ μάρκετ, ο οποίος αλλάζει για ακόμη μία φορά τα τελευταία χρόνια. Ο Ολλανδικός όμιλος μπαίνει ξανά στην Ελλάδα και ζητάει μερίδιο από την πίτα των περίπου 10 δισ. ευρώ που κάνουν τζίρο τα σούπερ μάρκετ στη χώρα.

Είναι βέβαιο ότι  είσοδος της Spar, όπως τουλάχιστον σχεδιάζεται να γίνει, θα φέρει σημαντικές ανατροπές και έναν ακόμη ισχυρό παίκτη σε μια περίοδο που σημειώνεται ήδη μάχη προσφορών για προσέλκυση πελατών. Ήδη ο «Αστέρας», το όχημα μέσω του οποίου επιστρέφει στην Ελλάδα η Spar, είναι υπολογίσιμη δύναμη, ωστόσο το παιχνίδι αλλάζει με την συνεργασία των Ολλανδών.

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Tο πλάνο που έχει εκπονηθεί προβλέπει ότι το δίκτυο Spar, με βραχίονα τον «Αστέρα» θα ξεκινήσει την ανάπτυξη από τις αρχές του 2018 και στόχος είναι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια το δίκτυο καταστημάτων να φτάσει ακόμη και τα 300 σημεία σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Ο Όμιλος σούπερ μάρκετ Αστέρας Εμπορική ΑΕ, ιδρύθηκε το 1993 και αποτέλεσε την πρώτη κίνηση για συνεργασία ελληνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, σε μια κοινή συμμαχία, ώστε να μπορέσουν τα μέλη του να ανταγωνισθούν τις μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις του χώρου και γενικότερα να έχουν βασικό ρόλο στις εξελίξεις του λιανεμπορίου στην χώρα μας.

Στην πορεία των ετών και μετά από πολλές εναλλαγές στην σύνθεση του, ο Όμιλος «Αστέρας» εδραιώθηκε στην ελληνική αγορά ώς ένας ελληνικός Όμιλος με ενεργό ρόλο και προοπτική για τον ίδιο και τα μέλη του.

Οι παροχές μέσω κεντρικών συμφωνιών, η μεγάλη γκάμα των προιόντων ιδιωτικής ετικέτας, τα διαφημιστικά φυλλάδια, οι υπηρεσίες στησίματος και ανακαίνισης των καταστημάτων, η μηχανογραφική και νομική κάλυψη των μελών του Ομίλου δημιουργούν ένα περιβάλλον μέσα στο οποίο τα μέλη αναπτύσσουν τις εμπορικές τους δυνατότητες.

H Spar, λοιπόν, μπαίνει στην ελληνική αγορά, αυτή τη φορά όχι μόνο ως διανομέας προϊόντων, αλλά ουσιαστικά με δίκτυο, μαζί με τον «Αστέρα» σηματοδοτώντας μια μεγάλη ξένη επένδυση.

O Oλλανδικός κολοσσός,  έχει παρουσία σε 47 χώρες, με 13.000 καταστήματα, τα οποία υποδέχονται περί τα 13 εκατ. καταναλωτές κάθε μέρα.

O κύκλος εργασιών το 2016 διαμορφώθηκε στα 33,1 δισ. ευρώ και φέτος εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 35 δισ. ευρώ.

Στην Eλλάδα η φίρμα ήρθε για πρώτη φορά το 1969, μέσω της συνεργασίας με τον όμιλο Bερόπουλου και διήρκεσε μέχρι το 2015 που η αλυσίδα πέρασε στα χέρια της Mετρό (Παντελιάδης).(πηγή) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ