Πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσης δικαιούχων επιδόματος “Απροστάτευτων Τέκνων”

Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έχοντας υπόψη την αριθ. 204/2017 απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας, η οποία ελήφθη σε εφαρμογή των διατάξεων του ν. 4264/14, όπως αυτός τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του ν. 4328/15, καλεί τους δικαιούχους έως 19-5-2017 του επιδόματος “Απροστάτευτων Τέκνων” να υποβάλουν αίτηση ένταξης στο κοινωνικό πρόγραμμα οικονομικής ενίσχυσής τους για την κάλυψη βιοτικών τους αναγκών με είδη που πωλούνται στις λαϊκές αγορές.

Στόχος του προγράμματος είναι η κάλυψη των βιοτικών αναγκών με είδη που πωλούνται στις λαϊκές αγορές (π.χ. τρόφιμα, ρούχα, είδη οικιακής χρήσης) όλων των εγγεγραμμένων στα μητρώα των Δήμων ως δικαιούχων του επιδόματος «Απροστάτευτων Τέκνων» του νομού Θεσσαλονίκης, το οποίο καταργήθηκε στις 19-5-2017 με τις διατάξεις του άρθρου 57 του ν. 4472/17 (ΦΕΚ 74/τ. Α’/ 19-5-17). Το προς διάθεση ποσό έως 200.000 ευρώ, προέρχεται από τα ανταποδοτικά τέλη των Λαϊκών Αγορών της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και θα διατεθεί μέσω κουπονιών.

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Ο αριθμός των κουπονιών που θα λάβουν οι ενδιαφερόμενοι δικαιούχοι, θα είναι ανάλογος του τελικού αριθμού των συμμετεχόντων και δικαιούχων, που θα πληρούν τις προϋποθέσεις ένταξης στο πρόγραμμα και θα καθοριστεί με απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας.

Ως δικαιούχος του προγράμματος παρακαλείσθε να προσέλθετε στις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στην οδό 26ης Οκτωβρίου 64 (περιοχή Φιξ), – Ισόγειο 1ου κτιρίου-, από τη Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2017 έως την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017 κατά τις ώρες 8:00- 14:00 και να υποβάλετε τα εξής δικαιολογητικά:

Αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα
Πρόσφατο Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης ενός εκ των Δήμων του Νομού Θεσσαλονίκης
Απόφαση του αρμόδιου Δήμου για την χορήγηση – διακοπή του επιδόματος “Απροστάτευτων Τέκνων”ή Βεβαίωση από τον αρμόδιο Δήμο ότι είσαστε εγγεγραμμένοι ως δικαιούχοι του επιδόματος “απροστάτευτων Τέκνων”
Φωτοαντίγραφο ταυτότητας ή διαβατηρίου. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ