Περιγραφή

Ζητάμε για το τμημα του e-shop στα Οινόφυτα call center agents

ΣΑΝ CALL CENTER AGENT ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ/ΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ:

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων (Πωλήσεις)
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων (Εξυπηρέτηση πελατών)
  • Εκπαίδευση Call Agents και παρακολούθηση κλήσεων με στόχο την βελτιστοποίηση Καναλιού Τηλεφωνικών Πωλήσεων
  • Διάγνωση και διαχείριση του αιτήματος του πελάτη με στόχο την άμεση διευθέτηση του αιτήματος
  • Χρήση ηλεκτρονικού συστήματος για συλλογή πληροφοριών, παρακολούθηση αιτήματος, και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.

ΕΑΝ:

  • Διαθέτεις προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών ή CallCenter τουλάχιστον 2 ετών
    Πολυ καλη γνωση της αγγλικής γλώσσας
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία.
    Πολυ καλη γνωση της αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Διαμένεις Θήβα, Οινόφυτα, Χαλκίδα
  • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες

ΕΜΕΙΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ:

  • Συστηματική και ευρύτατη εκπαίδευση με στόχο την ανάπτυξη
  • Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον μεταξύ των συνεργατών σου

Θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σου σημείωμα ηλεκτρονικά στο

email: hr@jumbo.gr

Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια

Απαιτήσεις

ΕΑΝ:

      • Διαθέτεις προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών ή CallCenter τουλάχιστον 2 ετών
      • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία.

        • Πολυ καλη γνωση της αγγλικής γλώσσας
      • Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
      • Διαμένεις Θήβα, Οινόφυτα, Χαλκίδα
      • Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες