Περιγραφή
Ζητάμε για το τμημα του e-shop στα Οινόφυτα call center agents
ΣΑΝ CALL CENTER AGENT ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ/ΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων (Πωλήσεις)
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων (Εξυπηρέτηση πελατών)
- Εκπαίδευση Call Agents και παρακολούθηση κλήσεων με στόχο την βελτιστοποίηση Καναλιού Τηλεφωνικών Πωλήσεων
- Διάγνωση και διαχείριση του αιτήματος του πελάτη με στόχο την άμεση διευθέτηση του αιτήματος
- Χρήση ηλεκτρονικού συστήματος για συλλογή πληροφοριών, παρακολούθηση αιτήματος, και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
ΕΑΝ:
- Διαθέτεις προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών ή CallCenter τουλάχιστον 2 ετών
Πολυ καλη γνωση της αγγλικής γλώσσας - Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία.
Πολυ καλη γνωση της αγγλικής γλώσσας - Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Διαμένεις Θήβα, Οινόφυτα, Χαλκίδα
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες
ΕΜΕΙΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΜΕ:
- Συστηματική και ευρύτατη εκπαίδευση με στόχο την ανάπτυξη
- Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον μεταξύ των συνεργατών σου
Θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σου σημείωμα ηλεκτρονικά στο
email: hr@jumbo.gr
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια
Απαιτήσεις
ΕΑΝ:
- Διαθέτεις προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στο τομέα εξυπηρέτησης πελατών ή CallCenter τουλάχιστον 2 ετών
- Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία.
- Πολυ καλη γνωση της αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Διαμένεις Θήβα, Οινόφυτα, Χαλκίδα
- Δυνατότητα εργασίας σε βάρδιες