10 θέσεις εργασίας στο Δήμο Καστοριάς

 

Ανακοίνωση για την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, διάρκειας τριών (3) μηνών, συνολικά δέκα (10) ατόμων που θα απασχοληθούν για την κάλυψη αναγκών πυροπροστασίας κατά την αντιπυρική περίοδο 2017».

 

10 ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ

Οι υποψήφιοι της ειδικότητας πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως 65 ετών.
•    Να έχουν την υγεία και τη φυσική καταλληλότητα που τους επιτρέπει την εκτέλεση των καθηκόν¬των της θέσεως που επιλέγουν

AdTech Ad

ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ – ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν στο Δήμο Καστοριάς (Γραφείο 13 – Α’ όροφος), τα παρακάτω δικαιολογητικά:
1.    Φωτ/φο αστυνομικής ταυτότητας.
2.    Αίτηση (χορηγείται από την υπηρεσία μας).
3.    Υπεύθυνη δήλωση (χορηγείται από την υπηρεσία μας).

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ
Ολόκληρη η ανακοίνωση θα αναρτηθεί στο χώρο των ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος, στο Πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ», καθώς και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων είναι από 21-04-2017 μέχρι και τη 28-04-2017 .

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ
10. α) Η πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου διάρκειας μέχρι τριών (3) μηνών, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών αναγκών (πυρασφάλεια), πραγματοποιείται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 206 του Ν.3584/2007, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν, και εξαιρείται των διαδικασιών του ΑΣΕΠ και των κριτηρίων πρόσληψης του άρθρου 21 του Ν.2190/1994 (ΑΣΕΠ).
β) Το προσωπικό που θα απασχοληθεί με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού ορισμένου χρόνου διάρκειας μέχρι τριών (3) μηνών, δεν επιτρέπεται να απασχοληθεί με όμοια σύμβαση εντός δώδεκα μηνών, όπως υπολογίζεται σύμφωνα με την παρ.2 του άρθρου 21 του Ν.2738/1999. Επί¬σης έχει κώλυμα υπέρβασης οκτάμηνης απασχόλησης μέσα στο κρίσιμο δωδεκάμηνο (παρ.2 του άρθρου 21 του Ν.2190/1994) για νέα απασχόληση οκτάμηνης διάρκειας. γ) Παράταση, ανανέωση ή μετατροπή της σύμβασης σε αορίστου χρόνου είναι αυτοδικαίως άκυρη.(πηγή) — ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ